Laura Huurtola K-Market Naapurin uudeksi kauppiaaksi

Laura Huurtola (37) aloittaa Vantaanlaaksossa sijaitsevan K-Market Naapurin uutena kauppiaana 1. joulukuuta. Uudelle ”Naapurin tytölle” tärkeintä on asiakkaiden toiveiden mukainen kauppa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.11.2017

Kauppiassuvusta lähtöisin oleva Laura on työskennellyt K-ryhmässä jo lähes kaksikymmentä vuotta. Kauppiasuransa hän aloitti vuonna 2007 K-Extra Ruokakipparin kauppiaana Helsingissä. Viimeiset kaksi vuotta hän on toiminut K-Market Erottajan kauppiaana Helsingin keskustassa. Koulutukseltaan Laura on Yo-merkonomi.

”Kauppiasurassa minua kiehtoo itsensä haastaminen, uusien asioiden oppiminen ja eteenpäin meneminen”, sanoo Laura.

Uusi kauppias haluaa kehittää K-Market Naapuria edelleen asiakkaiden toiveiden mukaiseksi, nopean ja näppärän asioinnin kaupaksi. Lähiruuan, luomun, erikoisruokavalioiden ja trendien merkitys tulee korostumaan, perustuotteita kuitenkaan unohtamatta. Hän lupaa jatkaa kaupan hyvää ja henkilökohtaista asiakaspalvelua. Kaupan toisinaan hupaisaakin arkea voi seurata myös somessa.

”On aivan ihanaa päästä tutustumaan alueen asukkaisiin ja osaksi teidän kyläyhteisöänne. Minusta tulee teidän uusi Naapurin tyttönne”, iloitsee Laura.

K-Market Naapuri työllistää noin seitsemästä kymmeneen kaupan alan ammattilaista. Nykyiset työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen.

Laura Huurtolan perheeseen kuuluvat kahdeksanvuotias tyttö ja kuusivuotias poika. Vapaa-aikanaan Laura harrastaa kuntosalilla käyntiä, geokätköilyä, kalastusta ja sienestystä.

Lisätietoja: K-kauppias Laura Huurtola, puh. 044 290 9544

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.