• K-ryhmä/

Leinoset neljän K-Marketin kauppiaiksi kotikaupunkiinsa – painopisteenä kotkalaisuus ja paikalliset herkut

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.7.2017

Toni Leinonen (44) ja Susa Leinonen (43) siirtyvät neljän K-Marketin kauppiaiksi kotikaupunkiinsa Kotkaan. Leinoset lähtevät kehittämään hyvin toimivista kaupoista entistä parempia yhdessä asiakkaiden ja ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa. Luvassa on lisää lähituottajien tuotteita sekä omaleimaista markkinointia.

Kotkalaislähtöinen kauppiaspari aloittaa syyskuussa K-Market Hovinsaaren kauppiaina. Ensi helmikuuhun mennessä Leinosille siirtyvät vaiheittain myös Aittakorven, Hovilan ja Korelan K-Marketit. Entisistä Siwoista löytyy myös kattavasti lähipalveluita.

"Olemme todella innoissamme, kun pääsemme omaan kotikaupunkiimme neljän kaupan kauppiaiksi. Tulevat kauppamme ovat kaikki omien lähiöidensä helmiä. Jokaisella kaupalla on oma kotkalainen tarinansa, jota lähdemme nyt kertomaan ja vahvistamaan. Kotkalaisuus sekä paikalliset herkut ja erikoisuudet tulevat olemaan kaikissa kaupoissa vahvasti läsnä", K-kauppias Toni Leinonen sanoo.

Viimeiset viisi vuotta Toni ja Susa ovat toimineet K-Market Siltiksen kauppiaina Pyhtäällä. "Kauppiasuralla yksi parhaita puolia on vapaus päästä rakentamaan omaa kauppaa juuri sellaiseksi kuin haluaa. Oman työn tulokset näkyvät konkreettisesti jokapäiväisessä arjessa. Teemme myös aktiivisesti yhteistyötä muiden kotkalaisten K-Market-kauppiaiden kanssa", Toni sanoo.

K-Marketit työllistävät yhteensä noin 30 alan ammattilaista, jotka siirtyvät Tonin ja Susan palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Leinosten perheeseen kuuluu myös aktiivisesti urheileva poika Niklas (14). Leinoset ovat vahvasti mukana paikallisessa harrastustoiminnassa. Toni on mukana Titaanien C-juniorien jääkiekkovalmentajana ja jalkapallossa KTP:n C-juniorien joukkueenjohtajana. Vapaa-ajalla kauppiasperheen löytääkin usein urheilutapahtumista.

"Toinen intohimomme on kokkailu. Rakastamme hyvää ja laadukasta ruokaa ja järjestämme usein ystävillemme illanistujaisia. Bravuurimme ovat erilaiset teemaillat, kuten kreikkalainen, meksikolainen tai espanjalainen ilta. Tämä intohimo hyvää ruokaa kohtaan tulee varmasti näkymään myös kaupoissamme", Toni sanoo.

Kuva K-kauppiaspari Toni ja Susa Leinosesta liitteenä.

Toni ja Susa Leinosen K-Marketit Kotkassa:

• 18.9.2017 alkaen: K-Market Hovinsaari (os. Kotkantie 23)
  • 11/2017 alkaen: K-Market Aittakorpi (os. Luhtipolku 2)
  • 1/2018 alkaen: K-Market Hovila (os. Turvalantie 31)
  • 2/2018 alkaen: K-Market Korela (os. Peurantie 5)

K-kauppias Toni Leinonen, puh. 044 304 0473.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: