Lempäälän K-Supermarket Kuljun Kartanossa lähiruoka on sydämenasia

K-ryhmä aluetiedote 18.7.2017

K-Supermarket Kuljun Kartanossa on perjantaina 21.7. monta syytä juhlaan. Kaupassa vietetään klo 10-18 Paikallista sinulle –lähiruokatapahtumaa sekä Hannan päivää. Tapahtumien tarkoituksena on tuoda alueen lähi- ja pientuottajat tutuiksi asiakkaille sekä juhlistaa kaupan 2-vuotissyntymäpäiviä.

”Olen ollut kauppiaana Kuljun Kartanossa kaksi vuotta, ja sen kunniaksi tarjoamme Pauligin kahvit ja lähileipomo Ståhlbergin mansikkakakkua asiakkaille”, kertoo kauppias Hanna Salminen.

Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumassa kauppias kutsuu alueen lähi- ja pientuottajat kauppaansa esittelemään tuotteitaan kertomaan toiminnastaan.

Lähiruoka sekä paikalliset lähi- ja pientuottajat ovat kaupan henkilökunnalle sydämenasia. Rakkaus lähiruokaan näkyy myös asiakkaiden ostokäyttäytymisessä. ”Asiakkaamme todella tykkäävät lähiruoasta. Kun vaikkapa Antilan uudet perunat saapuivat viimein kaupan hyllylle, ei oikeastaan muita perunoita enää mennytkään”, kauppias naurahtaa.

Mukana keskiviikon tapahtumassa ovat muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Gluteeniton leipomo Ilona, Ikaalisten luomu, Nokian Panimo, Tervens, Metsäranta, Puhdistamo, Leivo sekä ulkomyynnissä lähimarjaa Pälkäneeltä. Lisäksi paikallisia urheiluseuroja ja urheilijoita on auttamassa tapahtuman järjestämisessä.

Tunnelmia kesän Paikallista sinulle -tapahtumista: https://youtu.be/uUxvEPyzdbI

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan perjantaina klo 10 alkaen.

K-Supermarket Kuljun Kartano kauppias, Hanna Salminen, p. 040 5251312

Kesäsomettaja, Keskon päivittäistavaratoimiala, Saija Jantunen, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket