Leo Silfver kauppiaaksi keväällä avautuvaan K-Market Sauvoon

Leo Silfver (42) aloittaa kauppiaana toukokuussa 2017 avautuvassa K-Market Sauvossa.

KESKO ALUETIEDOTE 10.1.2017

Leo Silfver on toiminut kymmenen vuotta K-kauppiaana edellisessä kauppapaikassaan Tarvasjoella. Vuonna 2007 hän avasi puolisonsa Tanja Silfverin kanssa K-extra Taatelin, joka toimii nykyisin K-Market Taatelina. Ennen kauppiaaksi ryhtymistään Silfver on toiminut keittiömestarina.

Silfver aikoo hyödyntää ruoka-alan osaamistaan myös uudessa kaupassaan K-Market Sauvossa. Tavoitteena on tehdä kaupasta täyden palvelun lähikauppa, jossa hoituvat niin arjen kuin pyhänkin ruokaostokset helposti ja lähellä.

- Palvelutiski sekä itsepakatut liha- ja kalatuotteet ovat ydinalueitamme. Näihin tuoteryhmiin tulen panostamaan myös uudessa kaupassani. Pyrin saamaan yhteydet lähituottajiin, jotta saamme sesongin tuotteet mahdollisimman läheltä sekä palvelutiskiin että hedelmä- ja vihannesosastolle, kertoo Silfver.

K-Market Sauvo tulee työllistämään kuusi työntekijää kauppiaan lisäksi.

Kauppiaan vaimo Tanja Silfver jättäytyy uudessa kaupassa taustajoukkoihin ja ryhtyy opiskelemaan toimintaterapeutiksi. Kauppiasparin perheessä on kolme lasta: Saana 14, Joona 12 ja Tuure 5 sekä kaksi koiraa, jotka pitävät huolta perheen päivittäisestä ulkoilusta.

Uuden kaupan avautuessa toukokuussa Sauvon nykyinen K-kauppa K-Market Mansikkamaa sulkee ovensa ja kauppiaana paikkakunnalla pitkään toiminut Else Uronen jää eläkkeelle.

Lisätietoja: K-kauppias Leo Silfver, puh. 0400 920 829

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.