Loviisan K-Market Kuninkaanherkku saa uuden kauppiaan Piia Väntsistä

Piia Väntsi aloittaa K-Market Kuninkaanherkun kauppiaana 1.10. lähtien. Uusi kauppias lupaa kaupasta löytyvän tulevaisuudessa mm. sushia viikonloppuisin, tuoreista appelsiineista paikan päällä puristettavaa mehua ja kasvisruokavaihtoehtoja.

– Kuninkaanherkku on edellisen kauppiaspariskunnan ja kokeneen henkilökunnan toimesta erittäin hyvin hoidettu, joten otan hyvillä mielin vastaan kauppapaikan, kertoo kauppias Väntsi.

Väntsi ajattelee, että kyläkaupassa käynnin tulisi aina olla asiakkaalle kokemus, josta käteen jää muutakin kuin ostokset:

– Kyläkaupan rooliin kuuluu perinteisesti olla alueen yhdistäjä, tapaamispaikka ja paikka, josta asukkaat saavat kaiken tarvitsemansa helposti ja erinomaisella palvelulla, kertoo Väntsi.

Loppuvuoden aikana Väntsi aikoo uudistaa kaupalla hedelmä- ja vihannesosastoa, valikoima- ja tilaratkaisuja sekä laajentaa leivän paistovalikoimaa.

– Tarkoituksenani on myös aktivoitua henkilökohtaisesti kaupan sosiaalisen median kanavissa ja lisätä sitä kautta vuoropuhelua asiakkaiden kanssa. Toisaalta asiakaspalaute on aina parhaimmillaan kasvokkain suoraan kaupalla. Pidetään siis jatkossakin yllä aktiivisista keskustelua valikoimien ja tapahtumien kehittämisestä kaupan lattialla, kertoo Väntsi.

Väntsi suoritti kauppiasvalmennukseen kuuluvan kauppaharjoittelunsa Helsingin K‑Supermarket Masissa. Sitä ennen Väntsi on toiminut asiantuntija- ja johtotehtävissä valtiolla ja kunnassa.

K-kauppias Piia Väntsi, p. 040 515 3315

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi