Luumäkeläinen K-Market Taavetti alueensa paras K-Market

Vuoden 2017 parhaat K-Marketit Uudeltamaalta, pääkaupunkiseudulta ja Kaakkois-Suomesta julkistettiin ketjun kauppiaspäivillä. Alueensa parhaaksi K-Market kauppiaaksi valittiin Luumäen K-Market Taavetin kauppias Hermanni Natunen. Palkinnon perusteina olivat erinomainen myynnin- ja asiakastyytyväisyyden kehitys, suunnitelmallinen toiminta sekä jatkuva oman toiminnan uudistaminen.

Alueiden parhaita K-Marketeja palkittiin K-Market-ketjun kauppiaspäivillä tiistaina 16. tammikuuta Vantaan Cumulus Airportissa. Juhlaan olivat kerääntyneet noin 150 K-Market-kauppiasta ja kauppiaspariskuntaa Uudeltamaalta, pääkaupunkiseudulta ja Kaakkois-Suomesta.

Hyvän fiiliksen kaupalla voittoon

– Kovasti on tehty henkilökunnan kanssa töitä kaupan kehittämisen eteen ja tietenkin herkällä korvalla asiakkaiden toiveita tämän suhteen kuunneltu. Paljon saamme palautetta asiakkailta, mutta välillä on pitänyt myös luottaa oman intuitioon siitä, mikä voisi olla se kaupan seuraava iso juttu, kertoo K-Market Taavetin kauppias Hermanni Natunen.

– Ensimmäisen kauppiasvuoteni aikana Taavettiin on saatu paljon paikallisia tuotteita ja hyvänä esimerkkinä toimii esimerkiksi kaupan oma kahvi, jatkaa Natunen.

– Kauppamme ovessa lukee, että Taavetti on hyvän fiiliksen kyläkauppa. Hyvä fiilis näkyy monessa asiassa. Se tarkoittaa että henkilökunta on hyvällä tuulella ja silloin on asiakkaidenkin mukava tulla ostoksille, summaa Natunen.

Vuoden tulokas Lappeenrannasta

K-Marketin kauppiaspäivillä Vantaalla palkittiin myös muiden alueiden parhaita kauppiaita sekä annettiin kunniamainintoja eri osa-alueilla onnistuneesta kaupanteosta. K-Market Taavetti sai myös Vuoden asiakastyytyväisyys -palkinnon.

Samalta alueelta palkittiin Vuoden tulokas -tunnustuksella Lappeenrannan K-Market Ratakadun kauppiaat Harri Mattinen ja Anni Hassi. Ratakadun lisäksi he luotsaavat Lappeenrannassa myös K-Market Tirilää ja K-Market Mattilaa.

Koko Suomen paras K-Market valitaan jälleen marraskuussa yleisöäänestyksessä K-Ruoka Awardseissa.

Lisätietoja ja kuvia palkituista pääsee katselemaan palkintosivuston kautta:

K-kauppias Hermanni Natunen, p. 040 518 1660
K-kauppias Harri Mattinen, p. 040 558 3769
K-Market-ketjun kauppiastoiminnanjohtaja Minna Leinonen, p. 050 502 3125

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi