Marianne Mertsola-Markkanen ja Marko Markkanen kauppiaiksi K-Market Ruskoon

Marianne Mertsola-Markkanen ja Marko Markkanen ovat uusi K-kauppiaspariskunta ja aloittavat kauppiasuransa K-Market Ruskossa. Kauppa lähtee pyörimään heidän johdollaan maanantaista 12.11. lähtien.

– Tuleva kauppapaikka on kuin unelmien täyttymys, josta aiemmat kauppiaat ja henkilökunta ovat pitäneet erittäin hyvää huolta. Tulevan kauppamme henkilökunta on kerännyt kiitosta myös asiakkailta, josta olemme erittäin onnellisia, kertoo kauppias Marianne Mertsola-Markkanen.

– Tärkein tavoitteemme on joka ainoa päivä tuottaa asiakkaille positiivinen asiointikokemus. Oma isoisäni oli myös lähtöisin Ruskolta, joten odotamme innolla mahtaako jotain tarinoita suvusta vielä löytyä, kertoo Mertsola-Markkanen.

Meille tärkeää on kaupassa käynnin helppous ja nopeus sekä kauppakokemuksen elämyksellisyys. Tavoitteenamme on luoda asiakkaidemme toiveiden mukainen valikoima, niin että sieltä löytyy aina kaikki tarvittava. Asiakaspalvelu on jo nyt erittäin korkealla tasolla, jota aiomme ylläpitää, kertoo kauppias Marko Markkanen.

– Toivomme, että kauppamme olisi asiakkaiden kohtauspaikka, perinteinen mutta nykyaikainen kyläkauppa, jatkaa Markkanen.

Kauppiaspariskunta haluaa kiittää aiempia työnantajiaan sekä kollegoita kuluneista vuosista, jotka ovat kasvattaneet heitä tiellä kohti K-kauppiuutta. Erityiskiitos menee pariskunnan mukaan Mariannen vanhemmille, jotka ovat omalla esimerkillään näyttäneet mitä kauppiuus on.

– Toivotamme asiakkaat tervetulleeksi kanssamme luomaan K-Market Ruskosta entistä parempaa lähikauppaa, toivottaa kauppiaspariskunta.

Marianne Mertsola-Markkanen on K-kauppiasperheen kasvatti. Koulujen jälkeen hän oli töissä noin 10 vuotta matkailualalla ja muissa asiakaspalvelutehtävissä. Kolme vuotta sitten Mertsola-Markkanen palautui perheyrityksen pariin K-Supermarket Kivikukkaroon, jossa hän toimi myymäläpäällikkönä kauppiasvalmennuksen ajan.

Marko Markkasen työura alkoi vuonna 1995 ravintola-alalla, joten palveluala on hyvin tuttua. Kauppiasuralle Markkanen lähtee Radisson Blue Marina Palace hotellin ravintolapäällikön tehtävästä.

Kauppias Marianne Mertsola-Markkanen, p. 044 309 1084

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi