• K-ryhmä/

Markku Anttila neljän K-Marketin kauppiaaksi Riihimäellä – Peltosaarenkadulle avataan odotettu K-Market Ruokasaari

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.12.2017

Markku Anttila (47) palaa muutaman vuoden tauon jälkeen K-kauppiaaksi ja ottaa vastuulleen neljä K-Marketia Riihimäellä. Peltosaaren, Välittäjän ja Erkyläntien K-Marketien lisäksi Markku aloittaa kauppiaana Peltosaarenkadulle entisen Valintatalon tiloihin avattavassa uudessa K-Marketissa.

"Kaikki kauppani ovat hivenen erilaisia. Asiakkaiden toiveet ovat isossa roolissa, kun lähdemme kehittämään kauppoja. On hienoa tarjota myös alueen lähituottajille mahdollisuus saada tuotteitaan Riihimäellä paremmin esille. Erityisesti odotan tulevan kesän runsasta ja monipuolista satokautta", K-kauppias Markku Anttila sanoo.

Markulle siirtyvät kaupat ovat entisiä Siwoja ja Valintataloja. Peltosaarenkadulle entisen Valintatalon tiloihin näillä näkymin helmikuun lopussa avattavaa K-Market Ruokasaarta on alueella jo odotettu.

"On mahtavaa päästä rakentamaan yhdessä henkilökunnan ja erityisesti tulevien asiakkaiden kanssa yksinkertaisesti alueen parasta ruokakauppaa ja lähipalvelukeskusta. Kaupan sijainti on mitä mainioin", Markku sanoo.

Markun kaupat työllistävät yhteensä noin 25 kaupan alan ammattilaista. Kauppiaan tavoitteena on rakentaa kauppoihin positiivinen ilmapiiri sekä tarjota jatkossa työpaikkoja ja TET-paikkoja myös kaupan alasta kiinnostuneille nuorille.

Paluu K-kauppiaaksi

Ajatus paluusta K-kauppiaaksi heräsi viime talvena. Viimeksi Markku luotsasi K-Market Neilikkaa Pieksämäen Naarajärvellä vuosina 2007–2013, minkä jälkeen perhe päätti palata Kanta-Hämeeseen, jossa Markku on toiminut LähiTapiola Loimi-Hämeen franchise-yrittäjänä. Kesästä lähtien Markku on päivittänyt osaamistaan Kittilän ja Turengin K-Supermarketeissa.

"On hienoa palata K-kauppiaaksi, ja odotan innolla että pääsen tutustumaan riihimäkeläisiin asiakkaisiin ja yrittäjiin. Paras tapa on vetää hihasta kaupalla, paiskata kättä ja kertoa toiveensa. Haluan myös olla vilkastuttamassa paikkakunnan elinkeinoelämää", yrittäjä-yhdistyksessä ja rotary-toiminnassa aktiivinen kauppias sanoo.

Markku asuu Janakkalan Turengissa yhdessä sosiaalialalla työskentelevän puolisonsa Minnan ja 11- ja 15-vuotiaiden lastensa kanssa. Vapaa-aika kuluu oman kodin ja pihan laittamisessa, metsätöissä sekä lasten harrastusten ja kotikokkailun parissa.

Markku Anttilan K-Marketit Riihimäellä:

• 15.1.2018 alkaen: K-Market Peltosaari (os. Telluskatu 2)
  • Helmikuu 2018: K-Market Ruokasaari (os. Peltosaarenkatu 1, kauppa avataan remontin jälkeen arviolta helmikuun lopussa)
  • Huhtikuu 2018: K-Market Välittäjä (os. Välittäjä 3–5)
  • Toukokuu 2018: K-Market Erkyläntie (os. Erkyläntie 5)

K-kauppias Markku Anttila, puh. 040 834 4659.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: