Marko ja Susanna Kindstedtille toinen kauppa Loviisassa

K-Supermarket Loviisan kauppiaat Marko (40) ja Susanna (40) Kindstedt ryhtyvät 2.lokakuuta myös K-Market Seppäläntien kauppiaiksi – lupaavat tuoda kauppaan lisää paikallisia tuotteita.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.9.2017

K-Market Seppäläntie, joka on entinen Siwa, sijaitsee Loviisassa asuntoalueen keskellä lähellä jäähallia ja jalkapallokenttää. Kauppa palvelee hyvällä perusvalikoimalla alueella asuvia sekä urheiluharrastusten parissa liikkuvia, ja vakituinen henkilökunta tekee asioimisesta tuttua ja turvallista. Uusi kauppiaspariskunta lupaa tuoda kauppaan lisää paikallisia tuotteita.

- Aiomme tuoda Seppäläntielle paikallisten leipomoiden antimia, vihanneksia ja muita saatavilla olevia lähituotteita tukeaksemme paikallista elinkeinotoimintaa. Myös tavarantoimitusten tehostaminen yhdessä toisen kauppamme kanssa on tehtävälistalla, jotta voimme tuoreuttaa entisestään muun muassa leipä-, hedelmä- ja vihannestarjontaa, kertovat Marko ja Susanna.

- Kanta-asiakkaat ja mahdollisuus turvata Loviisassa toinen päivittäistavarakauppa, jossa voi käyttää K-Plussa -korttia, on meille tärkeää, kauppiaspariskunta lisää.

Marko ja Susanna kannustavat myös asiakkaita kertomaan ideoitaan ja toiveitaan.

- Toivomme asiakkailta rohkeasti yhteydenottoja ja palautteita kehittääksemme K-Market Seppäläntietä entisestään. Siinä te, hyvät asiakkaat, olette avainasemassa. Haluamme tarjota teidän tarpeittenne mukaisen kaupan!

Marko Kindstedtille tulee 1.10.2017 täyteen tasan kymmenen vuotta K-kauppiasuraa. Hän toimi aluksi kauppiaana Porvoossa K-Extra Viikingissä ja aloitti vuonna 2009 K-Supermarket Loviisan kauppiaana yhdessä Susannan kanssa. Marko toimii myös kasvattajakauppiaana ja opettaa kauppiasharjoittelijoille alan koukeroita.

- Kauppiasurassa parasta on päivittäinen työskentely mahtavien asiakkaiden ja henkilökunnan kanssa ja se, että kaikki osapuolet arvostavat toisiaan. Nautin myös suunnattomasti, kun meillä työskennelleet kauppiasharjoittelijat saavat oman kaupan ja pääsevät toteuttamaan oppimiaan asioita, sanoo Marko.

K-Market Seppäläntie työllistää neljästä viiteen kaupan alan ammattilaista.

Markon ja Susannan perheeseen kuuluvat kolme kouluikäistä nuorta, newfoundlandinkoira Leevi ja Zorro-hevonen. Marko harrastaa aktiivisesti frisbeegolffia ja Susanna ratsastusta. Iso osa vapaa-aikaa kuluu myös lasten harrastusten parissa.

Marko ja Susanna Kindstedtin kaupat Loviisassa:
• K-Supermarket Loviisa (os. Mariankatu 33)
• 2.10.2017 alkaen K-Market Seppäläntie (os. Seppäläntie 19)

Lisätietoja: K-kauppias Marko Kindstedt, puh. 040 563 1393

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.