Markus Virpiranta aloittaa kauppiaana K-Market Lappasessa Pattijoella

K-kauppias Markus Virpiranta ottaa hallintaansa K-Market Lappasen. Virpiranta toimii kauppiaana myös K-Market Pattijoella

– Aloitan K-Market Lappasen kauppiaana hyvillä mielin ja rauhallisesti. Tarkkailen kaupan toimintaa ja esimerkiksi remonttia en ole vielä suunnittelemassa tai muitakaan isoja muutoksia, kertoo kauppias Virpiranta.

– Sen sijaan valikoiman rakentamista ja päivittämistä asiakastoiveiden mukaan lähdetään tekemään. Esimerkiksi tuorepään valikoimien kattavuutta monipuolistetaan, jatkaa Virpiranta.

– Toivon, että pääsen tutustumaan K-Market Lappasen asiakkaisiin mitä pikimiten ja kuuntelemaan heidän kehitysehdotuksiaan, summaa Virpiranta.

Kauppiaan poissa ollessa Sini Virnes, kaupan p. 020 700 5595

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi