Martti Repo aloittaa kauppiaana Tuusniemen K-Marketissa

Martti Repo (54) aloittaa kauppiaana Tuusniemen K-Marketissa. Kauppa avataan toukokuun loppupuolella.

KESKO ALUETIEDOTE 12.4.2017

Martti Repo on työskennellyt kaupan alan tehtävissä 32 vuoden ajan. Hän on toiminut eri puolilla Suomea muun muassa usean S-marketin päällikkönä, Prisma PT-päällikkönä sekä viimeksi Osuuskauppa PeeÄssän kenttäpäällikkönä Kuopiossa. Hän on suorittanut MBA-tutkinnon Jyväskylän yliopistossa ja käynyt S-ryhmän kauppiaskoulutuksen.

- Kauppiasura on pidemmän ajan haaveeni, jonka toteuttamiseen on rohkaissut erityisesti kauppiastovereiden kannustus. Kauppiaana olossa kiehtoo se, että saa olla ihmisten kanssa tekemisissä, kertoo Martti Repo.

Uusi kauppias aikoo panostaa kaupassa erityisesti tuoretuotteiden valikoimiin ja lähiruoan tarjontaan. Paistopiste laajentuu ja kauppaan tulee palvelupiste. Kaupasta tulee saamaan päivittäin tuoretta oman paikkakunnan vesistä pyydettyä kalaa, jotka Martti Repo lupaa hankkia paikallisilta toimittajilta. Suunnitelmissa on myös järjestää kala- ja lihapäiviä, joissa esitellään lähialueen tuottajien tarjontaa.

- Asiakas on tärkein. Haluan tarjota asiakkaille kauppareissulla jotain plussaa ja positiivisia kokemuksia sekä kauppaan tullessa että sieltä lähtiessä. Myymälän kunto, siisteys, asiakkaan tarpeita vastaavat valikoimat sekä iloinen ja auttavainen palvelu ovat tärkeitä. Haluamme huomioida myös sesongit niin, että juhlapyhien alla ei tarvitse lähteä Kuopioon ostoksille vaan kaiken tarvittavan saa Tuusniemeltä. Tervetuloa yhdessä rakentamaan erinomaista ruokakauppaa Tuusniemelle, uusi kauppias kannustaa asiakkaita.

K-Market Tuusniemi tulee työllistämään noin 6-10 työntekijää vuodenajasta riippuen.

Kauppiaan perheeseen kuuluvat avovaimo, 22-vuotias poika sekä kaksi metsästyskoiraa. Martti Repo harrastaa metsästystä, kalastusta, mökkeilyä ja moottoripyöräilyä.

Lisätietoja: K-kauppias Martti Repo, puh. 044 719 7303.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.