Mathias Matsinen ja Heidi Valpio K-Market Gammelbackan kauppiaiksi Porvoossa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 28.6.2017

K-Market Gammelbackan kauppiaina aloittavat elokuussa Mathias Matsinen (34) ja Heidi Valpio (34). "Kauppamme on paikka, jonne kaikki ovat tervetulleita, ja jossa jokaisen toiveet otetaan huomioon", K-kauppias Mathias Matsinen sanoo.

"Pyrimme tuomaan asiakkaillemme laajemman valikoiman lähituottajien tuotteita sekä muita asiakkaiden toivomia tuotteita. Palvelemme kaupassamme niin lähellä asuvia kuin kauempaakin saapuneita. Tavoitteenamme on ilmapiiri, jossa kauppaan astuessa arjen kiire unohtuu", Mathias sanoo.

K-Market Gammelbacka saa helposti lähestyttävät ja positiiviset kauppiaat. Ennen kauppiasuralle siirtymistään Mathias on tehnyt pitkän uran turvallisuusalalla, viimeiset vuodet tavarataloympäristössä.

"Muistan pienenä poikana ihmetelleeni ja tarkkailleeni vanhan K-lähikauppamme tuotteita. Jännittävimpiä vempaimia taisivat olla vanha leikkelekone sekä lihamylly. Kaupan ala on kiehtonut minua nuoresta asti, ja nyt pääsemme yhdessä avopuolisoni kanssa tavoittelemaan unelmaamme", Mathias kertoo.

Entinen Valintatalo työllistää noin 15 kaupan osaajaa, jotka siirtyvät Mathiaksen ja Heidin palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Perheeseen kuuluu kolme lasta. Kaksikielisessä perheessä puhutaan suomea ja ruotsia, ja vapaa-ajalla perhe viettää aktiivista arkea ulkoillen. Kuva K-kauppiasparista on liitteenä.

Mathias Matsinen ja Heidi Valpio aloittavat K-Market Gammelbackan (os. Suolaketie 2) kauppiaina 14.8.2017. Ruokakaupan palveluiden lisäksi K-Marketista löytyy lähipalveluita, kuten Postin ja Matkahuollon palvelut ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu.

K-kauppias Mathias Matsinen, puh. 050 462 9419.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: