Max ja Jaana Sundbergille kaksi uutta K-Marketia Porvoossa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.9.2017

K-Market Marskin kauppiaspari pyörittää lokakuusta alkaen myös K-Market Linnankoskenkatua. Marraskuussa Sundbergeille siirtyy vielä K-Market Aleksanterinkatu.

"Tavoittelemme myös uusissa kaupoissamme kaupungin parasta asiakaspalvelua. Kaupat ovat jo lähtötilanteessa hyvässä kunnossa. Kätevän kokoisissa lähikaupoissa korostuu nopea ja helppo asiointi, ja haluamme luoda kauppoihimme myös hyvää fiilistä ja tunnelmaa", Max Sundberg sanoo.

Linnankoskenkadun ja Aleksanterinkadun K-Marketeista löytyy myös lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu.

Max (34) ja Jaana (31) ovat toimineet kauppiaina K-Market Marskissa neljän vuoden ajan. Työssä kauppiasparia kiehtovat vapaus, haastavuus ja sosiaalisuus. "Jokainen päivä on erilainen", Max sanoo.

Sundbergit työllistävät kaupoissaan yhteensä reilut 20 kaupan osaajaa. Sundbergien uudet kaupat ovat entinen Siwa ja Valintatalo. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Maxin ja Jaanan perheeseen kuuluu kaksi koiraa, Doris ja Snöre. Kauppiaspari harrastaa juoksemista, patikointia ja elokuvia. Kuva Jaana ja Max Sundbergistä on liitteenä.

Max ja Jaana Sundbergin kaupat Porvoossa:

• K-Market Marski (os. Mannerheiminkatu 21)
  • 9.10.2017 alkaen: K-Market Linnankoskenkatu (os. Linnankoskenkatu 28)
  • 27.11.2017 alkaen: K-Market Aleksanterinkatu (os. Aleksanterinkatu 29)

K-kauppias Max Sundberg, puh. 0400 363 026.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: