Mika Kuisma aloittaa K-kauppiasuransa Mäntsälässä kahden kaupan voimin

Mika Kuisma ottaa heti kauppiasuransa alkajaisiksi luotsattavakseen Mäntsälän K-Market Saarentauksen ja K-Market Säästökulman. Kauppias lupaa tehdä kaupoista asiakkaiden näköisiä.

Kuisma aloittaa kauppiaana K-Market Saarentauksessa 16.4.2018 ja K-Market Säästökulmassa 12.5.2018.

– Haluan lähteä toteuttamaan asiakkaidemme näköistä ruokakauppaa. Vaivaton ja mukava palvelu molemmissa myymälöissä tulee olemaan jatkossakin tärkeimpiä tehtäviämme työssämme. Valikoimiin ja palvelumahdollisuuksiin tulen kiinnittämään erityisesti huomiota. Asiakkailta toivon paljon palautetta, varsinkin valikoimiin liittyen, sanoo Kuisma.

– Tehdään yhdessä teidän näköiset myymälät, jatkaa Kuisma.

– Lähden innolla tutustumaan alueen asiakkaisiin ja myymälöitteni henkilökuntaan. Tule ja nykäise hihan pielestä, niin jutellaan lisää, kertoo Kuisma.

K-kauppias Mika Kuisma, p. 050 569 5530

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi