Mikko ”Pikku-Mikko” Länsiluoto kauppiaaksi K-Supermarketiin Martinlaaksoon

Uusi kauppias aloittaa 1.3.2019. Samalla kaupan nimi vaihtuu K-Supermarket Martsariksi.

Mikko Länsiluoto on kolmannen polven ruokakauppias, kauppiasuraa hänellä on takana jo 12 vuotta. Kauppiasuran ohella hän on halunnut jatkuvasti kehittää itseään. Viimeisimpänä hän on suorittanut EMBA-tutkinnon Jyväskylän yliopistossa ja valmistunut kesällä 2018.

K-Supermarket Martsari on Mikolle neljäs kauppapaikka, ja hänellä on kokemusta myös monikauppiasmallista. Vuonna 2016 hän aloitti kauppiaana K-Market Töölöntorilla ja vuonna 2018 hän otti myös vastuulleen kaksi pienempää K-Marketia Töölöstä.

”Asiakaskokemuksen ja toiminnan kehittäminen, yrittäjyys ja vaikuttaminen kiinnostavat minua kauppiasurassa. Työnantajana minulla on myös mahdollisuus työllistää ja tarjota muille kiinnostavia kehityspolkuja, se innostaa minua valtavasti!”, kertoo Mikko.

Kauppias aikoo lähteä kehittämään uudesta kaupastaan rehtiä ruokakauppaa modernilla twistillä. Kasvava ja kansainvälinen Martinlaakso on tulevalle kauppiaalle mieluinen ja kiinnostava kauppapaikka.

”Itseäni kiinnostaa erityisesti tuoreosastojen kehittäminen. Haluan kehittää kauppaa perinteitä kunnioittaen, mutta samalla tuoda ajankohtaiset trendit ja sesongit näkyviin. Tiedolla johtaminen tarjoaa kiinnostavia uusia mahdollisuuksia ja yhä paremmat välineet siihen, että kauppa vastaa asiakkaiden tarpeisiin. Ja tietysti kuuntelemme myös asiakkaiden toiveita tarkasti”, kertoo Mikko.

”Haluan kiittää nykyistä kauppiasparia Pasia ja Maaritia, he ovat tehneet hyvää työtä kaupan eteen. Martsarissa aloittaminen ei tunnu täysin hypyltä tuntemattomaan, koska olemme Pasin kanssa tuttuja yli 10 vuoden takaa”, kiittää Mikko.

”Minä puolestani toivotan Mikolle onnea ja kireitä siimoja kaupantekoon”, vitsailee Pasi.

Kauppiaan tuleva vaimo Eve Vartio työskentelee Mikon rinnalla nykyisessäkin kaupassa eläen ja hengittäen kaupan arkea.