Mikko Hallikas valittu kauppiaaksi K-Market Heinolantorille

Mikko Hallikas (39) aloittaa kauppiaana tammikuussa 2017 avautuvassa uudessa K-Marketissa Heinolan torilla.

KESKO ALUETIEDOTE 14.10.2016

Mikko Hallikas siirtyy kauppiaaksi Heinolaan K-Market Tiltuntorilta Kausalasta, jossa hän on ollut kauppiaana viimeiset 4,5 vuotta. Hallikas on aiemmin työskennellyt monipuolisesti eri tehtävissä K-ryhmän palveluksessa. Työuransa hän on aloittanut K-citymarket Heinolasta. Nyt kauppias palaa juurilleen Heinolaan 14 vuoden tauon jälkeen.

- Heinola on luonnonläheinen, sopivan pieni kaupunki ja ihmiset ovat mukavia, joten on mukava tulla takaisin, kertoo Mikko Hallikas.

K-Market Heinolantori avautuu tammikuussa 2017.

- Kauppapaikalla on pitkä historia, joten on hienoa päästä tuomaan uusi, nykyaikainen ja kaivattu ruokakauppa perinteiselle kauppapaikalle. Uudessa K-Marketissa on helppo ja nopea asioida ja erityisesti tuoretuotteisiin satsataan, kauppias paljastaa.

Mikko Hallikas toimii myös Heinolan nuorkauppakamarin puheenjohtajana.

K-kauppias Mikko Hallikas, puh. 050 5311 013
K-Market palaa Heinolan torille

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.