Mikko Hallikas valittu kauppiaaksi K-Market Heinolantorille

Mikko Hallikas (39) aloittaa kauppiaana tammikuussa 2017 avautuvassa uudessa K-Marketissa Heinolan torilla.

KESKO ALUETIEDOTE 14.10.2016

Mikko Hallikas siirtyy kauppiaaksi Heinolaan K-Market Tiltuntorilta Kausalasta, jossa hän on ollut kauppiaana viimeiset 4,5 vuotta. Hallikas on aiemmin työskennellyt monipuolisesti eri tehtävissä K-ryhmän palveluksessa. Työuransa hän on aloittanut K-citymarket Heinolasta. Nyt kauppias palaa juurilleen Heinolaan 14 vuoden tauon jälkeen.

- Heinola on luonnonläheinen, sopivan pieni kaupunki ja ihmiset ovat mukavia, joten on mukava tulla takaisin, kertoo Mikko Hallikas.

K-Market Heinolantori avautuu tammikuussa 2017.

- Kauppapaikalla on pitkä historia, joten on hienoa päästä tuomaan uusi, nykyaikainen ja kaivattu ruokakauppa perinteiselle kauppapaikalle. Uudessa K-Marketissa on helppo ja nopea asioida ja erityisesti tuoretuotteisiin satsataan, kauppias paljastaa.

Mikko Hallikas toimii myös Heinolan nuorkauppakamarin puheenjohtajana.

K-kauppias Mikko Hallikas, puh. 050 5311 013
K-Market palaa Heinolan torille

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.