Mikko ja Jenni Artima ovat K-Supermarket Okeroisen uusi kauppiaspariskunta

Mikko (34) ja Jenni (30) Artima aloittavat K-Supermarket Okeroisen kauppiaina 1. joulukuuta. Mikko Artima iloitsee tuttujen asiakkaiden tapaamisesta.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.11.2017

Mikko Artima on toiminut runsaan vuoden kauppiaana K-Market Möysässä Lahdessa, mutta oli ennen kauppiasuraansa kauppiasharjoittelussa K-Supermarket Okeroisessa.

”On aivan mahtavaa palata entiseen työpaikkaan kauppiaaksi ja tavata vanhoja tuttuja asiakkaita.”, iloitsee Mikko.

Kauppiasurassa Mikkoa ja Jenniä kiehtoo mahdollisuus kehittää omasta kaupasta alueen paras ruokakauppa. Uudessa kaupassaan he aikovat korostaa tuoreutta, hyvää asiakaspalvelua ja asioinnin helppoutta. He lupaavat myös luoda kauppaan innostavan ja hyvän työilmapiirin, joka näkyy asiakkaille entistä parempana palveluna. Kauppiaspari toivoo asiakkailta palautetta kaupan kehittämiseksi.

”Aiomme uudistaa myymälää heti alkuvuodesta kuuntelemalla asiakkaiden toiveita herkällä korvalla. Tulkaahan rohkeasti morjestamaan niin keskustellaan siitä, kuinka teemme kaupastamme alueen parhaan ruokakaupan. Hymyillään, kun tavataan!”

K-Supermarket Okeroinen työllistää 12 kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uusien kauppiaiden palvelukseen.

Mikko ja Jenni harrastavat koiran kanssa ulkoilua, hevosten kanssa puuhastelua sekä hyvää ruokaa.

Lisätietoja: K-kauppias Mikko Artima, puh. 040 779 1592

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.