Minna Lundén on K-supermarket Ellenin uusi kauppias

KESKO ALUETIEDOTE 11.11.2016

Tällä hetkellä Forssassa K-supermarket-kauppiaana toimiva diplomikauppias Minna Lundén (49) siirtyy kauppiaaksi Naantaliin K-supermarket Elleniin 1.12. Hän jatkaa toistaiseksi myös K-supermarket Forssan kauppiaana.

Minnalla on jo pitkä kokemus kauppiaan työstä. Hänen kauppiasuransa alkoi vuonna 2009 Porissa. Sieltä hän siirtyi vuonna 2011 K-supermarket-kauppiaaksi Somerolle ja vuonna 2014 Forssaan.

Kauppiaan työssä häntä innostaa yrittämisen monimuotoisuus.

"Kauppa on minulle sopiva ja minua motivoiva ympäristö",  Minna toteaa.

Naantalissa Minna jatkaa valitsemallaan tiellä, jolla hän panostaa kaupan liha- ja kalatiskiin. Myös kaupan leipä- ja vihannesosastoja uudistetaan.

"Uutuutena otamme valikoimiin keittolounaan, jonka voi ostaa myös mukaan kotiin. Pyrimme myös saamaan mahdollisimman paljon tuote-esittelyjä asiakkaillemme, Minna kertoo suunnitelmistaan."

Kaupassa asiakas on tärkein. Hyvällä me-hengellä töitä tekevä henkilöstö luo kauppaan mukavan fiiliksen.

"Teemme kaikkemme, jotta kaupastamme tulee yhtä aurinkoinen kuin Naantalin kaupunkikin on," Minna juttelee.

Minnan puoliso Jouni Rantanen työskentelee eri alalla, mutta on Minnan tukena myös kaupan arjessa auttaen kaupan pienissä huoltotöissä kuten kalusteiden ja laitteiden kunnossapidossa. Naantaliin K-supermarket Elleniin Minnan kaveriksi tulee hänen nuorempi poikansa.

Naantali on Minnalle tuttu ja läheinen paikka, siellä perheen kesämökki sijaitsee vain 40 minuutin venematkan päässä kaupungista.

Lisätietoja: K-kauppias Minna Lundén, puh.0442102498

K-kauppiaat

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.