Molariuksille toinen K-Market Savonlinnassa

K-Market Hovikulman kauppiaat Mari (42) ja Mikko (43) Molarius ryhtyvät 2.lokakuuta myös K-Market Kirkkokadun kauppiaiksi – lupaavat tuoda kauppaan paikallisia tuotteita.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.9.2017

K-Market Kirkkokatu on entinen Siwa, jossa tilaa on alle 180 neliötä. Molariusten tavoitteena on löytää asiakkaille oikea ja riittävä valikoima unohtamatta paikallisia tuotteita, jotka tällä hetkellä puuttuvat kaupasta.

- Tärkeää on, että kaupasta löytyvät perustuotteet ja palvelu pelaa. Lähdemme yhdessä henkilökunnan ja asiakkaiden kanssa kehittämään hyvästä kaupasta entistä parempaa. Toivoisimme saavamme asiakkailta ideoita ja ehdotuksia valikoimasta ja lähipalveluista, sanovat Mari ja Mikko.

Molariukset ovat toimineet K-Market Hovikulman kauppiaina vuodesta 2010 lähtien. Ennen kauppiaaksi ryhtymistään Mari oli työskennellyt pitkään kaupan alalla ja eri tehtävissä K-ryhmässä. Myös Mikolla on takanaan pitkä työura K-ryhmässä.

Molariusten kaksi kauppaa työllistävät yhteensä 11 kaupan alan ammattilaista.

Kauppiaspariskunnan perheeseen kuuluvat pojat Veikko (1,5) ja Kalle (3,5) ja vapaa-aika kuluukin perheen parissa.

Mari ja Mikko Molariuksen kaupat Savonlinnassa:
• K-Market Hovikulma (os. Olavinkatu 18 )
• 2.10.2017 alkaen K-Market Kirkkokatu (os. Kirkkokatu 5)

Lisätietoja: K-kauppias Mari Molarius, puh. 050 524 9519

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.