• K-ryhmä/

Myllypadontien ja Kurkimäen K-Marketit saavat kauppiaat: Linnakunnaille kvartetti täyteen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.2.2018

K-Market Roihuvuoren ja Siilitien kauppiaat Valtteri ja Maria Linnakunnas aloittavat kevään aikana myös K-Market Myllypadontien ja K-Market Kurkimäen kauppiaina.

"Odotamme innokkaina, että pääsemme yhdessä henkilökunnan kanssa kehittämään sekä myllypurolaisille että kurkimäkeläisille mahdollisimman hyviä ja monipuolisia iloisen palvelun lähikauppoja", Valtteri Linnakunnas sanoo.

"Panostamme erityisesti kauppojen tuoreuteen ja monipuoliseen, asiakkaiden tarpeita vastaavaan valikoimaan. Neljän kaupan volyymin avulla pystymme pienemmissäkin kaupoissa tarjoamaan myös erikoisempia tuotteita, joita on tututtu löytämään vain isommista kaupoista", Valtteri lisää.

Valtteri ja Maria Linnakunnaan K-Marketit Helsingissä:

• 12.3.2018 alkaen: K-Market Myllypadontie (os. Myllypurontie 22)
  • 23.4.2018 alkaen: K-Market Kurkimäki (os. Kurjenkellonkuja 2)
  • K-Market Roihuvuori (os. Roihuvuorentie 24)
  • K-Market Siilitie (os. Siilitie 11)

K-kauppias Valtteri Linnakunnas, puh. 040 724 3689.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: