Nämä Siwat ja Valintatalot avataan K-Marketeina torstaina

KESKO ALUETIEDOTE 13.2.2017

Siwoja ja Valintataloja on muutettu K-Marketeiksi jo 300. Torstaina 16. helmikuuta K-Marketeina avataan taas 15 entistä Siwaa ja Valintataloa muun muassa Lappeenrannassa, Imatralla ja Raaseporissa.

Muutoksen yhteydessä kaupan tuotevalikoima ja ilme vaihtuvat. Samalla kauppojen hintataso on laskenut jopa yli 20 % ja valikoimaan on tuotu noin tuhat laadukasta ja edullista Pirkka- ja K-Menu-tuotetta. Muutoksen jälkeen kaupassa käy K-Plussa-kanta-asiakaskortti.

Asiakkaat ovat ottaneet kauppojen muutokset K-Marketeiksi hyvin vastaan. Sekä kauppojen myynti että asiakasmäärät ovat kasvaneet merkittävästi. K-Marketeiksi muutetut kaupat toimivat aluksi myymäläpäällikkövetoisina. Kaikki kaupat siirretään K-kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä.

”Uudistuvista K-Marketeista syntyy lukumäärältään ylivoimaisesti Suomen suurin kauppaketju. Lähimarkkinaan kuuluvat myös uudistuvat Neste K -liikenneasemat. Keskon lähes 1000 lähikauppaverkostoon kuuluvaa kauppaa tarjoavat tuoreen ja laajan valikoiman, kattavat palvelut ja luotettavan kilpailukykyisen hintatason helposti ja lähellä", kertoo Keskon varatoimitusjohtaja ja päivittäistavarakaupan toimialajohtaja Jorma Rauhala.

Nämä kaupat avataan K-Marketeina torstaina 16. helmikuuta klo 10:

Siwa Lappeentie  K-Market Lappeentie  Imatra
Siwa Loutinkatu  K-Market Loutti  Järvenpää
Siwa Särkikangas  K-Market Särkikangas  Kemijärvi
Siwa Dragsfjärd  K-Market Dragsfjärd  Kemiönsaari
Siwa Kokkokangas  K-Market Kokkokangas  Kempele
Siwa Satulakatu (Lahti)  K-Market Metsäkangas  Lahti
Siwa Uus-Lavola  K-Market Uus-Lavola  Lappeenranta
Siwa Lähdetie  K-Market Lähdetie  Lempäälä
Siwa Lähemäki  K-Market Lähemäki  Mikkeli
Siwa Myllyhaka  K-Market Myllyhaka  Nokia
Siwa Rajamäki  K-Market Puistotie  Nurmijärvi
Valintatalo Pormestarinluoto K-Market Pormestarinluoto  Pori
Siwa Mustio  K-Market Mustio      Raasepori
Siwa Sammonkatu  K-Market Sampola  Tampere
Siwa Tesoma  K-Market Tesomajärvenkatu  Tampere

Noin 300 Siwaa ja Valintataloa muutettu K-Marketeiksi

Siwojen ja Valintatalojen muuttaminen K-Marketeiksi jatkuu vuoden 2017 kevääseen. Vuodenvaihteeseen mennessä kauppoja avattiin K-Marketeina 223, ja kevään aikana K-Marketeina avataan noin 175 kauppaa. Torstaina muutoksissa ylitetään jo 300 kaupan raja.

Tavoitteena on siirtää kaikki uudet K-Marketit K-kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä. Kauppaverkoston laajentuessa Kesko rekrytoi ja kouluttaa satoja uusia K-kauppiaita. Toistaiseksi K-kauppiaiden hallintaan on siirretty lähes 40 kauppaa.

Siwojen ja Valintatalojen muutostöiden lisäksi Keskolla on käynnissä koko K-Market-ketjun uudistus. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

Nämä Siwat ja Valintatalot muuttuvat seuraavaksi K-Marketeiksi

Viestintäpäällikkö Satu Pusa, Kesko, päivittäistavaratoimiala, p. 040 771 0650.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, ja kaikki K-Marketit, Siwat ja Valintatalot uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: