Nämä Siwat ja Valintatalot avataan K-Marketeina torstaina

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.4.2017

Siwojen ja Valintatalojen muuttaminen K-Marketeiksi jatkuu. Torstaina 6. huhtikuuta K-Marketeina avataan taas 15 entistä Siwaa ja Valintataloa Helsingistä Kolariin.

Muutoksen yhteydessä kaupan tuotevalikoima ja ilme vaihtuvat. Samalla kauppojen hintataso on laskenut jopa yli 20 % ja valikoimaan on tuotu noin tuhat laadukasta ja edullista Pirkka- ja K-Menu-tuotetta. Muutoksen jälkeen kaupassa käy K-Plussa-kanta-asiakaskortti.

Asiakkaat ovat ottaneet kauppojen muutokset K-Marketeiksi hyvin vastaan. Sekä kauppojen myynti että asiakasmäärät ovat kasvaneet merkittävästi.

”Uudistuvista K-Marketeista syntyy lukumäärältään ylivoimaisesti Suomen suurin kauppaketju. Lähimarkkinaan kuuluvat myös uudistuvat Neste K -liikenneasemat. Keskon lähes 1000 lähikauppaverkostoon kuuluvaa kauppaa tarjoavat tuoreen ja laajan valikoiman, kattavat palvelut ja luotettavan kilpailukykyisen hintatason helposti ja lähellä", kertoo Keskon varatoimitusjohtaja ja päivittäistavarakaupan toimialajohtaja Jorma Rauhala .

Nämä kaupat avataan K-Marketeina torstaina 6. huhtikuuta klo 10:

Siwa Alavus As K-Market Alavus as Alavus
Valintatalo Puistola K-Market Puistolan asema Helsinki
Siwa Hammaslahti K-Market Hammaslahti Joensuu
Siwa Kaipola K-Market Kaipola Jämsä
Siwa Otanmäki K-Market Otanmäki Kajaani
Siwa Kauhajoki K-Market Topeeka Kauhajoki
Siwa Kemi  K-Market Meripuistokatu Kemi
Siwa Sieppijärvi K-Market Sieppijärvi Kolari
Siwa Muhos K-Market Muhos Muhos
Siwa Klaukkala K-Market Lepsämäntie Nurmijärvi
Valintatalo Gammelbacka K-Market Gammelbacka Porvoo
Siwa Rantakatu K-Market Rantakatu Raahe
Siwa Vammala K-Market Raivio Sastamala
Siwa Mäntylä K-Market Mäntylä Valkeakoski
Siwa Simonkallio K-Market Simonkallio Vantaa

Kaikki K-Marketit kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä

Siwojen ja Valintatalojen muuttaminen K-Marketeiksi jatkuu tämän vuoden kevääseen. Vuodenvaihteeseen mennessä kauppoja avattiin K-Marketeina 223, ja kevään aikana K-Marketeina avataan yhteensä noin 175 kauppaa.

K-Marketeiksi muutetut kaupat toimivat aluksi myymäläpäällikkövetoisina. Kaikki kaupat siirretään K-kauppiaille vuoden 2018 loppuun mennessä. Kauppaverkoston laajentuessa Kesko rekrytoi ja kouluttaa satoja uusia K-kauppiaita. Toistaiseksi K-kauppiaiden hallintaan on siirretty noin 50 kauppaa.

Siwojen ja Valintatalojen muutostöiden lisäksi Keskolla on käynnissä koko K-Market-ketjun uudistus. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

Nämä Siwat ja Valintatalot muuttuvat seuraavaksi K-Marketeiksi

Viestintäpäällikkö Satu Pusa, Kesko, päivittäistavaratoimiala, p. 040 771 0650.

Noin 1400 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-Citymarket, K-Supermarket, K-Market ja Neste K. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, ja kaikki K-Marketit, Siwat ja Valintatalot uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: