• K-ryhmä/

Neste K Alppiruusun uudistusremontti valmis – asemalle aukeaa Subway, Koon Keittiö ja K-ruokakaupan palvelut

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 17.10.2017 KLO 15:30

Kouvolan Elimäessä uudistunut Alppiruusu aukeaa torstaina 18.10.2017 oltuaan 1,5 vuotta suljettuna. Uudistunutta Alppiruusua luotsaa Neste K -kauppias Milla Hiltunen puolisonsa Aki Savolaisen kanssa.

– Tuntuu hienolta päästä avaamaan täysin uudistettu liikenneasema, jossa on monipuoliset palvelut niin kyläläisille kuin matkaajille. Alppiruusussa on panostettu tarjottavan ruoan laatuun, mutta samalla on hienoa päästä tarjoamaan myös muita huippuunsa viritettyjä lisäpalveluja, sanoo Neste K Alppiruusun kauppias Milla Hiltunen.

– Neste K Alppiruusu on uuden ulkoasun lisäksi myös vastuullinen. Asema käyttää energianlähteenään maalämpöä. Myös ilmastoinnin jäähdytys toimii myös maalämmön tuottamalla energialla, jatkaa Hiltunen.

Ravintolatarjonta monipuolistuu

Neste K Alppiruusuun avautuu Subway-ravintola, joka toimii myös kauppiaspariskunnan johdossa. Myös Alppiruusun oma ravintola Koon Keittiö uudistettiin niin sisustukseltaan kuin ruokalistaltaan. Ruokatarjonnasta löytyy nyt monipuolinen kattaus 2020-luvun liikenneasemaravintolan annoksia. Annoksissa käytettävien tuotteiden tuoreuteen ja erityisesti laadukkaaseen kahviin kiinnitetään erityistä huomiota.

Remonttien lisäksi myös aseman henkilökunnan ruokaosaamista syvennettiin keittiömestari Pekka Terävän johdolla Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksessa Helsingissä.

Alppiruusu tarjoaa jatkossakin peruselintarvikkeiden valikoiman kotiin ja mökille, kun asemalle aukeaa K-ruokakaupan palvelut.

Neste K Alppiruususta löytyvät palvelut:
Koon keittiö
Subway -ravintola
K-ruokakauppa
Lihakauppa
Lähituottajatori
Lahjatavaramyymälä
Tapahtumatila (60 asiakaspaikkaa + terassi 30 paikkaa)

Hiltunen siirtyi Neste K Alppiruusun ja Neste K Pukaron Paronin kauppiaaksi syyskuussa. Alppiruusun tavoin myös Pukaron Paroni uudistetaan Neste K -konseptin mukaiseksi, perinteitä kuitenkin kunnioittaen.

Tavoitteena sadan Neste K -aseman verkosto – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Kaikki Nesteen ja K-ryhmän yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin sadan Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-Kauppias, Milla Hiltunen, p. 040 5277 663
Mikko Paukkonen, ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.