Neste K Lapintuuli Kemissä uudistui – tulossa sähköautojen latauspiste

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 16.3.2017 KLO 10:00

Neste K Lapintuulen uudistusremontti on valmistunut. Asema uudistui erityisesti palveluiltaan mutta myös pinnoiltaan. K-kauppiaina asemalla toimivat kauppiaspariskunta Jarkko Mannila ja Jasmin Saonegin-Mannila.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla. Jokaisen liikenneaseman uudistuksessa muutosta on ohjannut asiakkailta saatu palaute.

– Asemalla lähes kaikki sen pinnat, laitteet ja valaistukset on uusittu. Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen. Asema on asiakkaalle päin entistä selkeämpi ja raikkaampi kokonaisuus, kertoo Neste K Lapintuulen kauppias Jarkko Mannila .

Liikenneaseman palvelut autoilijoille säilyvät edelleen kattavina ja uudelta asemalta löytyy laaja valikoima autoilijoiden tuotteita. Kesäksi aseman alueelle tulee myös sähköautojen latauspiste.

Ruokapalvelut paranivat

Kemin liikenneaseman ravintola muuttui K:oon keittiöksi a la carte -listoineen. Tarjolla on muu muassa herkullisia ribsejä ja K:oon keittiössä tehtyjä hampurilaisia. Asiakkaille on tarjolla tuttuun tapaan päivittäin kattava buffet-aamiainen klo 5.00–10.00 sekä buffet-lounas klo 10.30–15.30. Parhaan makunautinnon varmistamiseksi aseman henkilökunnan ruokaosaamista on syvennetty Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksissa Helsingissä. Myös Kotipizza jatkaa uudistetulla liikenneasemalla.

Neste K:n kahvitarjonta on myös laajentunut merkittävästi, kun valikoimassa ovat nyt myös Nespresson erikoiskahvit. Liikenneasema palvelee edelleen myös ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita.

Aseman sisustus uusiksi

Neste K Lapintuuli on sisustettu viihtyisäksi oleskelumiljööksi. Myös liikenneaseman saniteettitilat saivat uuden tyylikkään ilmeen, joka hakee vaikutteita suomalaisesta metsästä. Tilan taustalla kuuluu linnunlaulua.

– Terassi uusittuine kalusteineen avataan jälleen kesäksi. Tervetuloa nauttimaan auringosta ja hyvästä palvelusta, toivottaa Mannila.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Jarkko Mannila, p. 040 551 5073
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.