Neste K Lapintuuli Kemissä uudistui – tulossa sähköautojen latauspiste

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 16.3.2017 KLO 10:00

Neste K Lapintuulen uudistusremontti on valmistunut. Asema uudistui erityisesti palveluiltaan mutta myös pinnoiltaan. K-kauppiaina asemalla toimivat kauppiaspariskunta Jarkko Mannila ja Jasmin Saonegin-Mannila.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla. Jokaisen liikenneaseman uudistuksessa muutosta on ohjannut asiakkailta saatu palaute.

– Asemalla lähes kaikki sen pinnat, laitteet ja valaistukset on uusittu. Lopputulokseen olen erittäin tyytyväinen. Asema on asiakkaalle päin entistä selkeämpi ja raikkaampi kokonaisuus, kertoo Neste K Lapintuulen kauppias Jarkko Mannila.

Liikenneaseman palvelut autoilijoille säilyvät edelleen kattavina ja uudelta asemalta löytyy laaja valikoima autoilijoiden tuotteita. Kesäksi aseman alueelle tulee myös sähköautojen latauspiste.

Ruokapalvelut paranivat

Kemin liikenneaseman ravintola muuttui K:oon keittiöksi a la carte -listoineen. Tarjolla on muu muassa herkullisia ribsejä ja K:oon keittiössä tehtyjä hampurilaisia. Asiakkaille on tarjolla tuttuun tapaan päivittäin kattava buffet-aamiainen klo 5.00–10.00 sekä buffet-lounas klo 10.30–15.30. Parhaan makunautinnon varmistamiseksi aseman henkilökunnan ruokaosaamista on syvennetty Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksissa Helsingissä. Myös Kotipizza jatkaa uudistetulla liikenneasemalla.

Neste K:n kahvitarjonta on myös laajentunut merkittävästi, kun valikoimassa ovat nyt myös Nespresson erikoiskahvit. Liikenneasema palvelee edelleen myös ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita.

Aseman sisustus uusiksi

Neste K Lapintuuli on sisustettu viihtyisäksi oleskelumiljööksi. Myös liikenneaseman saniteettitilat saivat uuden tyylikkään ilmeen, joka hakee vaikutteita suomalaisesta metsästä. Tilan taustalla kuuluu linnunlaulua.

– Terassi uusittuine kalusteineen avataan jälleen kesäksi. Tervetuloa nauttimaan auringosta ja hyvästä palvelusta, toivottaa Mannila.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Jarkko Mannila, p. 040 551 5073
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.