Neste K Siltapuiston liikenneasema uudistui Porissa

Uudistusremontissa Neste K Siltapuiston ravintolan ja kaupan tilat uudistettiin täysin. Aseman kauppias Mauri Välikangas pitää remonttia onnistuneena, jolla taataan aseman vetovoimaisuus myös tulevaisuudessa. Uudistunut asema sijaitsee osoitteessa Siltapuistonkatu 33.

– Olemme nyt henkilökunnan kanssa runsaan viikon harjoitelleet uudistuneella asemalla toimimista. Nyt on tärkeää omaksua uudet tavat toimia, sillä pintojen lisäksi myös kahvilakonsepti ja kahvilan tuotetarjonta muuttuivat, kertoo kauppias Välikangas.

– Siltapuistoon saapui uudistuksen myötä muiden Neste K -asemien tavoin keittiömestari Pekka Terävän Neste K:lle suunnittelemat kahvilatuotteiden valikoimat. Uudistusten pohjana on ollut ensiluokkainen laatu, niin ruoassa kuin palveluissa. Korkea laatu näkyy myös aseman uudessa kahvivalikoimassa, jatkaa Välikangas.

Liikenneasemalla uudistettiin myös ruokakaupan osio, joka suunniteltiin perus päivittäistavaratuotteet tarjoavaksi nopean asioimisen K-ruokakaupaksi. Uudeksi ruokailun konseptiksi lisättiin myös pitsapaloja tarjoava Kotipizza Go -palvelu.

Uudistunut Neste K Siltapuisto työllistää noin 8 työntekijää. Aseman Quick Wash ‑autopesu modernisoitiin jo vuonna 2016.

Välikangas toimii kauppiasyrittäjänä Neste K Siltapuiston lisäksi K-Market Hyveläntiellä ja Ulvilan Nesteellä.

Neste K muuttaa liikenneasemakulttuuria – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita.

Neste K -kauppias Mauri Välikangas, p. 040 735 3784
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.