Neste K Siltapuiston Välikankaille toinen K-kauppa Porissa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 8.11.2017

Neste K Siltapuiston kauppiaat Mauri ja Anne Välikangas aloittavat 20. marraskuuta myös K-Market Hyveläntien kauppiaina. K-kauppojen lisäksi Välikankaat toimivat Neste Ulvilan kauppiaina.

Välikankaille tulee Neste K Siltapuistossa ensi kesänä täyteen jo 20 vuotta. Ennen kauppiasuraansa Mauri (55) työskenteli 12 vuoden ajan kenttätehtävissä Finnoil Oy:ssä, Kesoil Oy:ssä ja Neste Markkinointi Oy:ssä.

"Kauppiasurassa kiehtoo jokaisen päivän monipuolisuus. Vastuuta ja vapautta riittää sopivassa suhteessa. K-Market Hyveläntiellä panostamme asiakkaiden toiveita vastaavan valikoiman ja hyvän kokonaispalvelun lisäksi viihtyisyyteen ja siisteyteen", Mauri sanoo.

K-Market Hyveläntie on toiminut aiemmin niin Ruokavaraston, Siwan kuin Valintatalon brändin alla. Kauppa työllistää kuusi vakituista kaupan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Välikankaiden perheeseen kuuluvat jo aikuiset pojat Jere ja Henri. Jere työskentelee eri tehtävissä perheyrityksen toimipisteissä ja Henri opiskelee teatterialaa Dublinissa Irlannissa.

Vapaa-ajalla kauppiasparin löytää lenkkipolulta tai luonnosta, ja sydäntä lähellä ovat erityisesti sienestys ja marjastus. Perheeseen kuuluvat myös lemmikkikissat Erno ja Severi.

Mauri ja Anne Välikankaan K-kaupat Porissa:

• Neste K Siltapuisto (os. Siltapuistokatu 33)
  • 20.11.2017 alkaen: K-Market Hyveläntie (os. Hyveläntie 1)

K-kauppias Mauri Välikangas, puh. 040 735 3784.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: