• K-ryhmä/

Niko Nylundin unelmat kauppiasurasta toteutuvat Viialan K-Market Maukkaan uutena kauppiaana

Niko Nylund (24) aloittaa kauppiasuransa Viialassa K-Market Maukkaan uutena kauppiaana 1. heinäkuuta. Hän lupaa tehdä kaupasta alueen houkuttelevimman ja elämyksellisimmän asiointipaikan.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.6.2017

Niko Nylund on haaveillut K-ruokakauppiaan urasta 7-vuotiaasta lähtien, jolloin hän tomerasti ilmoitti Keskon lasten pikkujouluissa rekrytointipäällikölle aikovansa isona kauppiaaksi. Siitä eteenpäin Niko onkin systemaattisesti edennyt kohti unelmaansa. Hän valmistui tradenomiksi tänä keväänä ja suoritti viimeisen opiskeluvuotensa aikana myös K-ruokakauppiasvalmennuksen K-Supermarket Löytiksessä Nokialla, jossa hän oli työskennellyt myös ennen valmennuksen aloitusta.

- Kauppiasurassa kiehtoo mahdollisuus tehdä kaupasta asiakkaiden tarpeet ja toiveet huomioiva yhteisö. On myös hienoa saada henkilökunta, jonka kanssa saan jakaa hyvää fiilistä päivittäin kaupan arjessa. Kauppiaana on mahdollista nähdä oman työnsä kädenjälki ja kehittää toimintaa oman persoonan avulla. Haluan kiittää kasvattajakauppiastani Tapani Hakalaa ammattimaisesta koulutuksesta ja kullanarvoisista neuvoista kauppiasuralleni. Kun uskoo tarpeeksi unelmiinsa, ne todellakin voivat toteutua, iloitsee Niko Nylund.

Niko Nylund on aina asunut Pirkanmaalla, joten hän on todella tyytyväinen kauppansa sijaintiin. Hän haluaa edistää kaupan paikallisuutta, tutustua alueen ihmisiin ja kehittää kaupan tarjontaa vastaamaan heidän tarpeitaan.

- Aion tehdä K-Market Maukkaasta Viialan sydämeen alueen houkuttelevimman ja elämyksellisimmän asiointipaikan, joka erottuu alueen parhaimmalla asiakaspalvelulla. Tarjoamme asiakkaille vaihtuvia paikallistuotteita, maukkaita makuelämyksiä ja heidän tarpeitaan palvelevan valikoiman. Odotan innolla, että pääsen tutustumaan viialalaisiin asiakkaisiin ja alueen muihin toimijoihin. Haluan mukaan alueen yhteisöön ja toivonkin, että asiakkaat tulevat kaupalla rohkeasti vetämään hihasta ja kertomaan, kuinka Maukas voisi palvella heidän tarpeitaan entistä paremmin, uusi kauppias kannustaa asiakkaita.

K-Market Maukas työllistää kuudesta seitsemään henkilöä.

Vapaa-aikanaan Niko Nylund nauttii luonnossa liikkumisesta koiransa kanssa. Hän on myös intohimoinen vapaa-ajan kalastaja sekä harrastaa moottoriurheilua kilpaillen jokamiesluokassa. Hän toivookin kaupassaan keskustelua kalavaleista ja moottoreiden pärinästä!

Lisätietoja: K-kauppias Niko Nylund, puh. 050 344 9513.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta