Nilsiän K-Supermarket Artomarketissa lähiruoka on sydämenasia

K-ryhmä aluetiedote 15.8.2017

K-Supermarket Artomarket täyttyy paikallisista lähi- ja pientuottajista sekä lähiruokaa rakastavista asiakkaista, kun kaupassa vietetään torstaina 17.8. klo 10-16 Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa. Paikalla on useita asiakkaiden suosikkituotteiden takana olevia pientuottajia.

K-Supermarket Artomarketissa panostetaan lähiruokaan ympäri vuoden. Kesäisen Paikallista sinulle -tapahtuman tarkoituksena on muistuttaa asiakkaita siitä, että monet heidän suosikkituotteistaan tulevat aivan kaupan lähimaastosta.

”Paikalla on tuottajia lähes jokaisesta meidän tuoteryhmästä. Tapahtumassa on tarjolla paljon infoa ja esimerkiksi arvonta asiakkaille. Olen ollut itse aina lähiruoan puolesta. Järjestimme vastaavan tapahtuman viime vuonna, ja siitä jäi todella positiivinen mieli. Tapahtuma sai kiitosta niin tuottajilta kuin asiakkailtakin”, kertoo K-Supermarket Artomarketin kauppias Jarmo Ruotsalainen.

K-Supermarket Artomarketissa ovat torstaina maistattamassa tuotteitaan ja kertomassa toiminnastaan muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Puustijärven marjatila, Kala-Lappi, Porokylän leipomo, Kuonan tila Finn Angus, Pesolan Grilliauto, Liepuskan Lähileipomo Eväsmiehet, Marja-Liisa Leskisen lammastila, Olavi Hiltusen luomutuotteet sekä Malmbergin Konditoria.

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle -tapahtumaan torstaina klo 10 alkaen.

K-Supermarket Artomarket, kauppias Jarmo Ruotsalainen, p. 050 5583933

Kesäsomettaja, Keskon päivittäistavaratoimiala, Saija Jantunen, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket