Nummelan K-kauppias Petri Miettisellä pian neljä kauppaa

KESKO ALUETIEDOTE 8.9.2016

K-kauppias Petri Miettisen kauppaverkosto Nummelassa laajenee. Nykyisten kauppojen lisäksi Miettiselle siirtyy kaksi Siwasta K-Marketiksi muutettua myymälää.

K-kauppias Petri Miettinen, 48, siirtyy lokakuussa K-Market Nummelan ja toukokuussa 2017 K-Market Ojakkalan kauppiaaksi. Miettinen jatkaa edelleen K-supermarket Nummelan ja Neste K Nummelan kauppiaana. Miettinen luotsaa kauppoja yhdessä vaimonsa Minna Miettisen, 44, kanssa.

K-Market Nummela on muutettu Siwasta K-Marketiksi heinäkuussa. K-Market Ojakkala on ensi vuoden alussa muutoksen läpikäyvä Siwa Ojakkala.

”Vaikka kaupoilla on fyysisesti melko lyhyt välimatka, ovat ne profiililtaan erilaisia. K-Market Nummela toimii alueensa lähikauppana. K-supermarket on palvelutiskeineen täyden palvelun ruokakauppa, joka toimii myös verkossa Tilaa ja nouda -palvelun kautta. Neste K -liikenneasema taas palvelee autolla liikkuvia aamusta iltamyöhään”, Miettinen kuvailee.

Kahden uuden K-Marketin osalta tiedossa on niin vanhaa kuin uutta.

”Uudistetuissa K-Marketeissa asiakkaita palvelee vanha tuttu henkilökunta, mutta valikoimiin tuodaan uusia tuotteita ja palveluita. Kaikissa kaupoissani toimitaan palvelu ja asiakkaat edellä”, Miettinen kertoo.

Miettinen työllistää kaupoissaan yhteensä noin 40 työntekijää.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi vuoden 2017 kevääseen mennessä. Vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan. Arviolta 20 K-Marketiksi muutettua Siwaa ja Valintataloa siirtyy K-kauppiaille loppuvuoden aikana ja ensi vuonna jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Samalla Kesko on siirtymässä liiketoimintamalliin, jossa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Petri Miettisen kaupat Nummelassa

• Neste K Nummela, kauppiaana vuodesta 2012
  • K-supermarket Nummela, kauppiaana vuodesta 2015
  • K-Market Nummela, siirtyy kauppiaaksi 31.10.2016
  • K-Market Ojakkala (nykyinen Siwa Ojakkala muutetaan K-Market Ojakkalaksi alkuvuonna 2017), siirtyy kauppiaaksi 22.5.2017

Kuva K-kauppias Petri Miettisestä liitteenä.

K-kauppias Petri Miettinen p. 020 7888 150

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: