Nummelan K-Supermarketin kauppiaaksi Tomi Mattila

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.2.2019

Nummelan K-Supermarket saa kokeneen kauppiaan Tomi Mattilasta (45), kun hän aloittaa kaupan luotsauksen elokuussa. Nykyinen kauppias Petri Miettinen siirtyy syksyllä avattavan Triplan K-kauppiaaksi.

Tomi Mattila on toiminut K-kauppiasyrittäjänä 18 vuotta, joista viimeiset 10 vuotta K-Supermarket Soukassa Espoossa. Aikaisemmin hän on ollut K-kauppiaana mm. kuusi vuotta Lohjalla K-Marketissa. Kaupan työssä hän on ollut 15 vuotiaasta saakka. ”Päätös Nummelaan lähdöstä oli helppo ja tuntuu hyvältä palata kauppiaaksi lähemmäksi kotia, joka on Lohjalla”, perustelee Tomi päätöstään.

Nummelan iso ja helposti lähestyttävä lähikauppa

”K-Supermarket Nummela tulee olemaan helposti ja nopeasti asioitava, laajalla valikoimalla varustettu palveleva iso lähikauppa”, Tomi visioi. ”Kaupasta löytyy jo nyt kattava valikoima erilaisia palveluita. Helmenä Herkkutori-palvelutiski, ruoan verkkokauppa kotiinkuljetuksineen, Postin palvelut ja pakettiautomaatti, Veikkauksen palvelut ja Rinki-ekopiste”, luettelee Tomi.

”Tuttu ja ammattitaitoinen henkilökunta jatkaa palveluksessani. Elokuun alusta pääsen tutustumaan asiakkaisiini ja toivotankin tervetulleeksi kaikki ideat ja ehdotukset kaupan kehittämiseksi”, kertoo Tomi.

Perhe mukana

Tomi kertoo, että hänen perheeseensä kuuluvat vaimo Viri ja lapset Eetu 19 v. ja Iida 14 v. ”Kaikki ovat osallistuneet kaupan töihin, minkä harrastuksiltaan ja koulunkäynniltään ovat ehtineet”. Puolisoaan Viriä hän kiittelee: ”Viri on työskennellyt täyspainoisesti kaupoissamme alusta asti ja hän on ollut suuressa roolissa perheen ja yrittäjyyden onnistuneessa yhteensovittamisessa”. Kauppias-Tomi kertoo harrastuksekseen keski-iän kriisin torjumisen säännöllisellä liikunnalla 4-5 kertaa viikossa lenkkeilemällä tai kuntosalilla.

Lisätietoja: K-kauppias Tomi Mattila, puh.040 525 8454

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriään! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi