Oulun Niemenrannassa aukeava K-Market tarjoaa niksejä ruokapöytään

K-Market Niemenranta aukeaa 27.4. klo 10. Asiakkaiden toiveesta kaupassa on hyvä valikoima luomutuotteita. Alueen lapsiperhevaltaisuus on huomioitu kattavalla lastenruokavalikoimalla.

KESKO ALUETIEDOTE 24.4.2017

Niemenrannan ytimeen koulun ja päiväkodin läheisyyteen aukeavassa K-Market Niemenrannassa on laadukas tuotevalikoima, jota avauksen jälkeen lähdetään kehittämään lähiasukkaiden toiveiden mukaisesti.

”Luomutuotteita on jo toivottu, ja niitä onkin tilattu hyllyyn. Lisäksi meillä on hyvä lastenruokavalikoima, sillä alueella on paljon lapsiperheitä. Asiakastoiveille on tilaa, joten jos jotain puuttuu, niin kannattaa tulla nykäisemään hihasta, vinkkaa kauppias Eeva-Maria Ylävaara.

Kaupassa palvellaan hyvällä fiiliksellä ja ammattitaidolla.

”Haluamme tarjota niksejä ruokapöytään. Pyrimme hyvien esillepanojen ja reseptien avulla antamaan vinkkejä asiakkaille. Vappuun sopisi esimerkiksi parsaniksi: Kuori parsaa kevyesti ja kääräise se pekoniin. Sitten vain grilliin tirisemään ja vapun varma herkku on hetkessä valmis”, ideoi Eeva-Maria.

Avajaisia vietetään torstaina 27.4.2017 klo 10 alkaen. Avajaisnauhan pääsee leikkaamaan joku lähiseudun asukkaista. Kauppias on pyytänyt ehdotuksia nauhanleikkaajasta Facebookin välityksellä. Paikalla kauppaa avaamassa on lisäksi Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen.

Avajaispäivänä kaupalla on luvassa munkkikahvit ja lauantaina 29.4. vietetään lastenlauantaita klo 11–15. Paikalla on esimerkiksi pelle ja kaupalla voi pelata onnenpyörää. Tarjolla on myös hattaraa ja makkaraa.

K-Market Niemenranta työllistää seitsemän työntekijää kauppiaan lisäksi. Kauppa on avoinna maanantaista perjantaihin klo 7.00–22.00, lauantaisin 8–22 ja sunnuntaisin 10.00–22.00.

Lisätietoja: K-kauppias Eeva-Maria Ylävaara, puh. 044 507 8332

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.