Pentti ja Jaana Saastamoinen Kuopion K-Supermarket Petosen uudeksi kauppiaspariksi

Pentti (52) ja Jaana (50) Saastamoinen aloittavat kauppiaina K-Supermarket Petosessa 28.elokuuta. He siirtyvät Kuopioon Saarijärveltä, jossa he ovat toimineet K-Supermarket Mintun kauppiaina seitsemän vuotta.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 15.8.2017

Kuopio on uudelle kauppiasparille tuttu kaupunki, sillä ennen ryhtymistään kauppiaiksi he työskentelivät siellä, Pentti aluepäällikkönä muovialalla ja Jaana hotellipäällikkönä. Kauppiasuralle heidät houkutteli mahdollisuus työskennellä yhdessä.

- Kauppiaan työssä meitä viehättävät työn haasteet ja onnistumiset. Siinä näkee työnsä jäljet, saa työskennellä asiakkaiden parissa ja voi vaikuttaa kaupan valikoimaan, perustelevat Pentti ja Jaana viihtymistään kauppiasuralla.

Saastamoiset aloittavat K-Supermarket Petosen kauppiaina 28.8. ja jatkavat myös Saarijärvellä K-Supermarket Mintun luotsaamista kunnes sinne tulee uusi kauppias.

K-Supermarket Petosessa Saastamoiset aikovat edellisten kauppiaiden Vesa ja Ulla Immosen tapaan panostaa tuotteiden laajaan valikoimaan, laatuun ja tuoreuteen sekä hyvään ja ystävälliseen palveluun. Lisäksi he aikovat tuoda valikoimiin entistä laajemmin paikallisia lähituotteita.

- Odotamme innolla, että pääsemme aloittamaan Vesan ja Ullan viitoittamalla tiellä ammattitaitoisen henkilökunnan kanssa. Nykyiset palvelut jatkuvat samalla tavalla. Toivomme, että asiakkaat tulevat kertomaan toiveistaan ja tulemme työskentelemään asiakkaiden parissa kuten tähänkin asti, Pentti ja Jaana lupaavat.

K-Supermarket Petonen työllistää toistakymmentä kaupan alan osaajaa.

Saastamoisten aikuiset lapset Roosa ja Tommi ovat jo työelämässä ja asuvat omillaan. Pentin ja Jaanan vapaa-aika kuluu Tuusniemen mökillä puuhastellen ja kahden koiran kanssa lenkkeillen.

Lisätietoja: K-kauppias Pentti Saastamoinen, puh. 044 2747646, pentti.saastamoinen@k-supermarket.fi

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta