Petri Appelgren kolmen K-Marketin kauppiaaksi Kokkolassa – kokkolalaisuus ja kyläkaupan henki esiin

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.7.2017

Kolme Siwasta K-Marketiksi muutettua kauppaa saa kauppiaan Kokkolassa, kun Petri Appelgren (43) aloittaa K-kauppiasuransa. Petri ottaa vaiheittain elokuusta alkaen luotsattavakseen Rytimäen, Ykspihlajan ja Mariankadun K-Marketit.

"Tavoitteenani on säilyttää ja vahvistaa pienistä lähikaupoista löytyvää kyläkaupan henkeä. Asiakkaat arvostavat nopeaa asiointia ja tuttua henkilökuntaa. Aion korostaa kaupoissani myös paikallisuutta ja mahdollisuuksien mukaan laajentaa valikoimia. Otan mielelläni vastaan valikoimatoiveita", K-kauppias Petri Appelgren sanoo.

Petri on koulutukseltaan tietologistiikan insinööri. Kauppaelämä on tullut Petrille tutuksi vuodesta 2009, jolloin hän toimi useamman vuoden K-Citymarket Kokkolassa kauppiasveljensä, nykyisin K-Supermarket Kokkolaa luotsaavan Rami Appelgrenin mukana. Kauppiaaksi Petri siirtyy Kokkolan Tokmannin myymäläpäällikön paikalta.

"Kauppiaan työssä pääsee kehittämään itseään ja koko työyhteisöä. Jokainen päivä on erilainen, ja oman työn tulokset näkyvät selvästi. Parasta on, kun saa päivittäin olla tekemisissä ihmisten kanssa ja palvella asiakkaita", Petri sanoo.

Petrille siirtyvät kaupat työllistävät yhteensä lähes 20 kaupan osaajaa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Perheeseen kuuluvat myös veneteollisuudessa työskentelevä vaimo Kirsi ja kesätyön merkeissä kauppaelämään tänä kesänä tutustunut poika Santtu (14). Tuoreen kauppiaan harrastuksiin kuuluvat kevyt lenkkeily, hyötyliikunta ja asuntoautoilu. Kuva K-kauppias Petri Appelgrenistä liitteenä.

Petri Appelgrenin K-Marketit Kokkolassa:

• 21.8.2017 alkaen: K-Market Rytimäki (os. Kaanaanmaantie 2)
  • 10/2017 alkaen: K-Market Ykspihlaja (os. Satamakatu 12)
  • 11/2017 alkaen: K-Market Mariankatu (os. Mariankatu 35)

K-kauppias Petri Appelgren, puh. 0400 663 981, petri.appelgren@k-market.com

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: