Petri Syväluoma aloitti syyskuussa K-Market Torinrannan kauppiaana

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.10.2017

K-Market Limingan kauppias Petri Syväluoma (46) aloitti syyskuussa myös K-Market Torinrannan kauppiaana Oulussa.

Petrin kauppiasura alkoi vuonna 2009 silloisen K-Liikenneasema Laanilan kauppiaana. Toukokuussa 2016 hän palasi muutaman vuoden tauon jälkeen K-kauppiaaksi K-Market Liminkaan, ja syyskuussa Petri otti vastuulleen myös toisen kaupan, K-Market Torinrannan Oulussa.

"Alkutaival K-Market Torinrannassa on sujunut hyvin. Olen erittäin tyytyväinen, kun olen saanut näin hyvän työporukan alaisekseni", Petri kehuu.

"Haluamme tarjota asiakkaillemme jatkossakin hyvää palvelua ja entistä paremman valikoiman. Toivotankin kaikki asiakkaat tervetulleeksi juttelemaan ja kertomaan omat kehitysideansa", Petri sanoo.

K-Market Torinranta työllistää Petrin lisäksi seitsemän kaupan osaajaa. K-Market Torinranta on entinen Siwa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Petri Syväluoman harrastuksiin kuuluvat metsästys, mökkeily kesämökillä Vaalassa, monipuolinen liikunta sekä haitarin soittaminen.

Petri Syväluoman K-Marketit:

• K-Market Liminka (os. Tupoksentie 12, Liminka)
  • K-Market Torinranta (os. Saaristonkatu 2, Oulu)

K-kauppias Petri Syväluoma, puh. 040 504 5681.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: