Petter Bonde K-kauppiaaksi kolmeen Pietarsaaren K-Marketiin

K-kauppiasuralle suuntaava Petter Bonde aloittaa kauppiaana kolmessa Pietarsaaren K-Marketissa kevään aikana. Bonden kauppapaikat ovat K-Market Treffis, K-Market Ahlströminkatu ja K-Market Sveden.

– Toimin lähemmäs yhdeksän vuotta Uusikaarlepyyssä K-Market Torghallenin myymäläpäällikkönä. Tunnen kaupan alan siis hyvin ja tunsin, että voisin ryhtyä myös K-kauppiasuralle, se tuntuu luontevalta seuraavalta askeleelta urallani. Kaupankäynti kulkee myös suvussa, sillä isoisäni oli myös K-kauppias ja suvussani on myös paljon muuta yrittäjyyttä, kertoo kauppias Petter Bonde.

– Kolmessa kaupassa aloittaminen lähes samaan aikaan ei pelota, vaan tuntuu etuoikeutetulta ja hyvältä. Varsinkin, kun kauppapaikoissa työskentelee erittäin ammattitaitoinen ja myös yrittäjähenkinen henkilökunta, sanoo Bonde.

– Pietarsaari on aina ollut trenditietoisille hyvä paikka asua, oikea ”Pikku-Tukholma”. Varsinkin Ruotsista rantautuvat ruokatrendit rantautuvat Pietarsaareen ennen muuta Suomea. Aion huomioida tämän kaupoissani, jotta ne tarjoavat edelläkävijöinä aina jotakin uutta asiakkailleen, kertoo Bonde.

– Lähikauppojen aika on nyt ja tähän megatrendiin haluan vastata. Asiakkaat arvostavat vapaa-aikaansa yhä enemmän ja ostokset halutaan tehdä nopeasti ja läheltä. Lähikauppojen on kuitenkin oltava ajan hermoilla. Trendien lisäksi paikallisuus tulee näkymään kauppojeni valikoimassa. Varsinkin paikallisille tuotteille löytyy erityinen paikka kaupassani, sanoo Bonde.

Petter Bonden kaupat Pietarsaaressa:

19.3.2018 alkaen: K-Market Treffis (aik. K-Market Oinaansaarentie)
16.4.2018 alkaen: K-Market Ahlströminkatu
14.5.2018 alkaen: K-Market Sveden

K-kauppias Petter Bonde, p. 050 362 7549

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi