• K-ryhmä/

Puromäet K-Market Äijälän kauppiaiksi – odotettu kyläkauppa avaa ovensa toukokuussa

KESKO ALUETIEDOTE 20.3.2017

Odotettu K-Market Äijälä avaa ovensa asiakkaille toukokuussa. Jyväskylässä Äijälänrannan asuntomessualueen ja Viherlandien läheisyydessä avattavan modernin kyläkaupan kauppiaiksi tulevat jyväskyläläisille tutut Henri (41) ja Reetta (38) Puromäki

"On ilo päästä vihdoin avaamaan odotetun kaupan ovet. Äijälä on näyttävää asuinaluetta jossa vallitsee hyvä henki ja tavoitteenamme on tuoda tähän hyvään henkeen vielä kirsikka kakun päälle. Lähdemme rakentamaan Äijälään modernia kyläkauppaa, joka toimii myös ihmisten kohtaamispaikkana", Henri ja Reetta Puromäki sanovat.

Valikoimassa huomioidaan vahvasti myös läheisen Viherlandian kesäiset asiakkaat sekä Jyväsjärven rantojen ulkoilureitit, jotka täyttyvät etenkin hyvällä säällä lenkkeilijöistä ja ulkoilevista perheistä.

"Tuotevalikoima rakennetaan asiakkaiden toiveita kuunnellen. Kaupan vahvuuksia tulevat olemaan erinomainen paistoleipäpuoli sekä herätteelliset, helposti mukaan napattavat take away -tuotteet. Tuomme valikoimiin myös paikallistuottajien tuotteita", Puromäet sanovat.

Uuden lähikaupan valtteja ovat myös asioinnin helppous ja nopeus sekä erinomaiset parkkipaikat.

Jyväskyläläiset arvostavat kauppiuutta

Henri ja Reetta Puromäki aloittivat tammikuussa K-Market Vaajakosken kauppiaina ja helmikuussa mukaan tuli K-Market Halssila. Kun kauppiasparille siirtyvät vielä huhtikuussa K-Market Jyskä, toukokuussa K-Market Äijälä ja lokakuussa K-Market Aittorinne, on kasassa viiden kaupan nippu.

"Palkkaamme tässä vaiheessa muihin kauppoihimme vajaat kymmenkunta uutta kaupan osaajaa samalla kun muista kaupoistamme siirtyy kokeneita huippuammattilaisia avaamaan K-Market Äijälää", kauppiaspari kertoo.

Onko jokin asia kauppiasuran alussa tai jyväskyläläisissä yllättänyt?

"Olen yllättynyt siitä, miten tärkeä asia kauppiuus ja kauppiaan saaminen omaan kauppaan näyttääkään olevan jyväskyläläisille. Ihmiset ovat tulleet kädestä pitäen toivottamaan tervetulleeksi ja kiitelleet alempaa hintatasoa, osuvampaa valikoimaa ja parempaa reagointia asiakkaiden toiveisiin", Henri Puromäki iloitsee.

K-Market Äijälä avataan toukokuussa osoitteessa Tahvosentie 1, 40520 Jyväskylä. Kauppaan tulevat ruokakaupan palveluiden lisäksi Veikkauksen pelit sekä Osta & Nosta -käteisnostomahdollisuus.

Henri ja Reetta Puromäen kaupat Jyväskylässä:

• K-Market Vaajakoski (os. Urheilutie 41)
  • K-Market Halssila (os. Vaajakoskentie 67)
  • 4/2017 alkaen: K-Market Jyskä (os. Vaajakoskentie 119)
  • 5/2017 alkaen: K-Market Äijälä (os. Tahvosentie 1) – UUSI
  • 10/2017 alkaen: K-Market Aittorinne (os. Runkotie 2)

Kuva K-kauppiaspari Henri ja Reetta Puromäestä liitteenä.

K-kauppias Henri Puromäki, puh. 050 503 4022.
K-kauppias Reetta Puromäki, puh. 040 844 9106.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: