Reijolassa juhlitaan uutta K-Marketia

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.2.2019

Reijolan uusi K-Market avataan asiakkaille torstaina 14.2.2019 klo 10, kun Joensuun kaupunginjohtaja Kari Karjalainen ja K-kauppiaat Toni ja Henna Ahonen leikkaavat nauhan.

Vanhasta kaupasta mukaan vain hyvä henkilökunta ja hyvä fiilis!

Näin vakuuttavat kauppiaat Toni ja Henna. Tien toisella puolella sijainneen entisen kaupan loppuunmyynti oli viime viikolla ja tavarat sieltä myytiin loppuun sunnuntaina. Uutta kauppaa on laitettu avauskuntoon melkoisella tohinalla ja valmista tulee torstaiksi. Avattavassa kaupassa on pinta-alaa noin 550 neliötä ja siinä on tilaa tuplasti enemmän kuin entisessä.

Reijolan K-Market edustaa uudenlaista rakentamista K-ryhmässä. Kauppa on rakennettu kokonaan moduuleista, jotka on tehty lämpimissä tuotantotiloissa. Moduulit on suojattu kuljetuksen ajaksi kutistemuovilla, jolloin ne eivät ole altistuneet sään rasituksille. Moduulirakentamisen etuna on myös puolta nopeampi rakennusaika perinteiseen rakennustapaan verrattuna.

Tuoretta pullaa, salaattia ja kuumaa keittoa

K-Market Reijolan uusia palveluita ovat salaattibaari, keittolounaat ja paistopiste, josta saa vastapaistetut leivät ja leivonnaiset kaupan kaikkina aukioloaikoina. Lisäksi kaupan tiloihin sijoittuu Postin pakettiautomaatti.

”On hienoa päästä tarjoamaan uskolliselle asiakaskunnallemme sekä kaikille muillekin uusi ja nykyaikainen ruokakauppa sekä sen palvelut.  Jatkossa pystymme entistä paremmin reagoimaan asiakkaiden toiveisiin niin valikoiman kuin palvelujen suhteen. Myös ruoan verkkokauppa jatkuu palveluvalikoimissamme ja tätäkin osa-aluetta tulemme entisestään kehittämään”, lupaa Toni.

Lisätietoja: K-kauppias Toni Ahonen puh. 0500 674 658

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi