• K-ryhmä/

Salon Neste K Mariankadun uudistusremontti valmis – käyttöön uusi Kotipizza Go -palvelu

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 20.9.2017 KLO 9.00

Kohta kuusi vuotta Neste K Mariankatua luotsanneet Neste K -kauppiaat Seppo ja Sirpa Varjus ovat saaneet Salon asemansa uudistusremontin päätökseen. Asemalla uudistuivat kahvila ruokineen, sisustus ja lisäksi asemalle aukeaa tänään valtakunnallisesti lanseerattava Kotipizza Go -palvelu.

– Samanlaisen uudistuksen teimme toisella liikenneasemallamme Neste K Paimiossa kesällä. Suuren remonttiurakan jälkeen pääsemme viimein hyödyntämään uudesta Neste K -konseptista kaiken hyödyn irti. Asiakkaille tämä näkyy entistä miellyttävämpänä asiointikokemuksena ja parempana ruokana, sanoo Mariankadun Neste K -kauppias Seppo Varjus.

– Toivotamme salolaiset tervetulleeksi testaamaan uudet tuotteemme. Koon Grillin uutuuksien lisäksi erityisesti erikoiskahveja kannattaa maistaa, sillä maailman huippuravintoloista tutun Nespresso-kahvikoneen ansiosta tarjolla on Michelin ravintolatason kahvit, nyt myös Salossa.

Työllistää kauppiaiden lisäksi 7 henkilöä – uutuutena Kotipizza Go

Uusittu liikenneasema työllistää seitsemän henkilöä. Mariankadulle avautuu tänään Kotipizza Go ‑palvelu, joka on Kotipizzan uusi pizzapalatuote, joita myydään niihin erikoistuneista pisteistä.

Kotipizza Go:n pizzapalat valmistetaan käsityönä samoista raaka-aineista kuin Kotipizza-ravintoloissa myytävät pizzat ja lämmitetään uuneissa, jotka varmistavat pizzan rapeuden.

Liikenneaseman oma kahvila uudistettiin Koon kahvilaksi ja samalla aseman ruokatarjonta uudistui 2020-luvulle. Kahvilauudistuksen lisäksi myös henkilökunnan ruokaosaamista tullaan syventämään keittiömestari Pekka Terävän johdolla Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksessa Helsingissä.

Liikenneasema palvelee edelleen myös K-ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita sekä paikallisia tuotteita.

Tavoitteena sadan Neste K -aseman verkosto

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti. Kaikki Nesteen ja K-ryhmän yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin sadan Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

Neste K -kauppiaat Seppo ja Sirpa Varjus, p. 040 7474 743
Mikko Paukkonen, Ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.