Samuli Ruusu aloittaa K-kauppiaana Keravalla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.12.2017

K-Market Keravan asema saa 15. tammikuuta kauppiaan, kun Samuli Ruusu (47) toteuttaa pitkäaikaisen haaveensa ja aloittaa K-kauppiasuransa.

Valintatalosta K-Marketiksi muutettu kauppa palvelee nimensä mukaisesti aivan Keravan aseman kupeessa.

"K-Market Keravan asema on pieni suuri korttelikauppa, joka tarjoaa hyvän valikoiman arjen peruselintarvikkeita ja mukautuu asiakkaiden tarpeisiin. Asiointi lähikaupassa on helppoa ja nopeaa, ja huomioimme jokaisen asiakkaan henkilökohtaisesti", lupaa K-kauppias Samuli Ruusu.

Yrittäjyys on Samulille tuttua jo kolmelta eri vuosikymmeneltä.

"Olen toiminut valokuvausalan yrittäjänä vuodesta 1990, mutta K-kauppiasura on ollut haaveena vuosia. Kauppiasuralla minua kiehtoo asiakaspalvelu ja töiden monimuotoisuus. Kaupan ala on jatkuvassa muutoksessa, eikä työ lopu koskaan", Samuli sanoo.

K-Market työllistää kuusi kaupan alan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Samulin perheeseen kuuluvat kolme poikaa ja sosiaalialalla työskentelevä vaimo Eija, joka on apuna kaupalla tarvittaessa. Myös vanhin pojista, Arttu, tulee avuksi kaupalle. Töiden ulkopuolella Samuli on aktiivinen monissa yhdistyksissä ja on toiminut Keravan kaupungin luottamustoimissa vuodesta 2000 lähtien.

Samuli Ruusu aloittaa K-Market Keravan aseman (os. Paasikivenkatu 13) kauppiaana 15.1.2018. K-Marketista löytyy myös lähipalveluita kuten Matkahuollon pakettipalvelu, Veikkauksen pelit ja Osta & Nosta -käteisnostopalvelu.

K-kauppias Samuli Ruusu, puh. 050 538 3839.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: