Sauvon K-Market aukeaa vihdoin – kaivattu palvelutiski on uuden kaupan sydän

Uusi kauppa ja samalla koko liikekiinteistö avataan juhlallisesti 18.5. klo 10. Avajaistapahtumia on torstain lisäksi myös lauantaina, jolloin vietetään lastenlauantaita.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 16.5.2017

Hyvä palvelu ja satsaus ruokaan ovat olleet lähtökohtina uudelle kaupalle.

”Palvelutiski sekä itsepakatut liha- ja kalatuotteet ovat uuden kaupan sydän. Näitä on toivottu ja odotettu Sauvossa. Nyt ei tarvitse enää lähteä kylältä kauemmas, meiltä saa kaiken tarvittavan”, kertoo K-Market Sauvon kauppias Leo Silfver.

Kauppaan on saatu runsas valikoima paikallisten tuottajien tuotteita myyntiin.

”Meiltä saa esimerkiksi Salmensuun tilan Hereford-lihaa ja kurkut ja tomaatit tulevat tuosta vierestä Peuravaaran puutarhasta”, kertoo Silfver.

Liikekiinteistön tulee avaamaan kansanedustaja Esko Kiviranta. Paikalla on myös Keskon aluejohtaja Olli Setänen.

Avajaisia kaupassa vietetään torstaista 18.5. alkaen kakkukahvein ja avajaistarjouksin. Lauantaina 20.5. vietetään lastenlauantaita. Aamupäivällä on pienille lapsille poniratsastusta, ilmapalloja ja maistatuksia. Iltapäivällä on isommille lapsille, esimerkiksi klo 14–16 Finnscooterin järjestämää ohjelmaa kuten potkulautatemppukoulu.

K-Market Sauvo palvelee laajoin aukioloajoin maanantaista lauantaihin klo 7.00–21.00 ja sunnuntaisin 10.00–21.00. Kaupan lisäpalveluina ovat postin palvelupiste ja veikkaus. Samassa liikekiinteistössä on myös apteekki. Kauppa työllistää vakituisesti kuusi henkilöä kauppiaan lisäksi. Kesäksi kauppaan tulee lisäksi neljä kesätyöntekijää.

Lisätietoja: K-kauppias Leo Silfver, puh. 0400 920 829

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.