Savonlinnan keskustan K-Market avautuu täysin uudistettuna

K-Market Hovikulman kaksi kuukautta kestänyt remontti on vihdoin ohi. Odotettu avaus on 10.3. perjantaina klo 12. Lounasruokailija-asiakkaiden iloksi kaupassa on nyt salaattibaarin lisäksi keittobaari.

KESKO ALUETIEDOTE 10.3.2017

Savonlinnan keskustassa sijaitsevasta K-Market Hovikulmasta on kuoriutunut oikea helmi: se on selkeä, lämminhenkinen, uuden ajan kyläkauppa.

Kaksi kuukautta kestäneen remontin aikana kaikki kalusteet uusittiin ja kylmäkalusteet vaihdettiin energiapihimpiin. Lattiat on hiottu ja seinät maalattu. Hyllyjärjestyksiä muuttamalla kauppaan on saatu tilantuntua, vaikka tilat eivät muutostöissä kasvaneetkaan. Remontin yhteydessä myös kaupan valikoima on käyty läpi ja muokattu lähialueen asiakkaiden tarpeita vastaavaksi. Viimeisen silauksen muutoksille tuo K-Market-ketjun raikas, oranssinsävyinen ilme, joka näkyy sekä kaupan ilmeessä että henkilökunnan työasuissa.

”Asiakkailta on tullut palautetta remontin aikana, lähikauppaa on kaivattu. Kun jokin asia onkin poissa, huomaa vasta sen tärkeyden. Lähikauppa tuo asiakkaille myös hengenravintoa: juttuseuraa ja kuulumisten vaihtoa”, kertoo kauppias Mari Molarius.

Kaupassa palvelee sama tuttu, upea ja osaava henkilökunta kuin aiemminkin.

”Toivomme, että asiakkaat kertovat meille toiveitaan kaupan suhteen jatkossakin. Olemme esimerkiksi suunnitelleet vegehyllyn rakentamista, mutta haluaisimme kuulla ensin asiakkaiden toiveita tuotteista”, kertoo Mari.

K-Market Hovinkulman avajaisia vietetään perjantaina 10.3. klo 12 alkaen. Luvassa on avajaistarjouksia. Tiistaina 14.3. kaupalla tarjotaan kakkukahvit klo 10–18 välillä. Paikalliset martat ovat auttamassa kahvituksessa.

K-Market Hovinkulma palvelee laajoin aukioloajoin maanantaista perjantaihin klo 7.00–22.00. Lauantaisin 8–22 ja sunnuntaisin 10.00–22.00. Heinäkuun turistisesongin ajaksi aukioloaikoja laajennetaan ja kauppa on auki joka ilta klo 23 asti. Kaupan lisäpalveluina ovat Veikkaus, Osta ja nosta -käteisnostopalvelu sekä ruoan keräys- ja kotiinkuljetuspalvelu.

”Kannattaa hyödyntää laajat aukioloajat arjen suunnittelussa, meillä on helppoa ja nopeaa piipahtaa vielä iltasellakin”, kannustaa kauppias.

Lisätietoja: Kauppias Mari Molarius p. 050 524 9519

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.