Sofia Siili-Malinen K-Supermarketin ja kahden K-Marketin kauppiaaksi Orivedellä

Sofia Siili-Malinen (40) aloittaa K-Supermarket Oriveden uutena kauppiaana 1.elokuuta. Lokakuun alussa hänen luotsattavakseen siirtyy myös K-Market Orivesi ja ensi vuoden helmikuussa Oriveden aseman K-Market.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 13.6.2017

Yrittäjäperheeseen syntynyt Sofia Siili-Malinen sai kipinän työntekoon ja yrittäjyyteen jo äidinmaidossa ja aloitti työuransa perheyrityksessä valmistuttuaan Yrittäjien ammattikorkeakoulusta. Vanhempiensa kehotuksesta hän oli töissä myös muualla, mutta veri veti yrittäjyyteen ja kauppiaaksi. Vuonna 2010 hän aloittikin Neste K Hatanpään kauppiaana, josta nyt siirtyy uusiin haasteisiin seitsemän antoisan vuoden jälkeen.

- Kauppiuudessa minua kiinnostaa monimuotoisuus sekä se, että omalla toiminnallaan voi vaikuttaa siihen millaista työn tekeminen on. Kauppiuus on elämäntapa, joka oikein käsitettynä lujittaa työn merkityksen osaksi perhearkea ja vahvistaa perheen yhteenkuuluvuuden tunnetta haasteineen ja mahdollisuuksineen, sanoo Sofia Siili-Malinen.

Sofia haluaa kauppansa tuovan joustavan ja iloisen palvelun ja huippuhyvien tuotteiden avulla helppoutta ihmisten arkeen sekä aurinkoa kotien arki- ja juhlapöytään.

- Haluamme olla se palvelevin, iloisin ja laadukkain koko perheen ruokakauppa. Asiakkaille haluaisin viestiä, että yhdessä tekemällä saamme kaiken toimimaan. Tehdään kaupastamme kohtaamispaikka, johon kaikkien on helppo tulla, uusi kauppias kannustaa asiakkaita.

K-Supermarket Orivesi työllistää kymmenkunta henkeä. Yhteensä kaikki Sofia Siili-Malisen kaupat tulevat työllistämään parikymmentä kaupan alan osaajaa.

Iloisen ja aktiivisen Sofian perheeseen kuuluvat aviomies Harri sekä lapset Jussi (17) ja Wilma (15). Koko perheen yhteinen harrastus on jokamiehenluokka. Sen lisäksi Sofia harrastaa tyttärensä kanssa ratsastusta ja liikkuu aina kun mahdollista.

Lisätietoja: K-kauppias Sofia Siili-Malinen, puh.0400 601613

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.