• K-ryhmä/

Suomen parhaat K-Supermarketit palkittu – Pirkanmaan ja Hämeen parhaan tittelin nappasi K-Supermarket Parkano

K-Supermarket-ketju palkitsi Suomen parhaita kauppoja. K-Supermarket Parkano palkittiin alueensa parhaana muun muassa pitkäjänteisestä kehitystyöstä, joka näkyy erinomaisena asiakastyytyväisyytenä.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 27.3.2018

”Ruoka on meille K-Supermarketissa kunnia-asia: laatu, uudet ideat, laaja ja ajankohtainen valikoima sekä ylivertainen asiakaspalvelu ovat meille asioita, joista emme tingi. Asiakkaat ratkaisevat onnistumisemme, joten tänä vuonna olemme palkinneet erityisesti sellaisia kauppoja, joiden asiakastyytyväisyys on korkealla sekä kauppiaita, jotka kehittävät kauppojaan innovatiivisesti ja pitkäjänteisesti,” kertoo K-Supermarket-ketjun johtaja Anne Hujala.

K-Supermarket Parkanon voittoa perusteltiin seuraavasti: kauppias on aktiivinen edelläkävijä, joka haluaa jatkuvasti kehittää kauppaa paremmaksi. Pitkäjänteinen kehitystyö näkyy erinomaisena asiakastyytyväisyytenä. Tässä kaupassa ei turhia kiristellä, vaan asiat tehdään positiivisuuden ja huumorin kautta. Menitpä kauppaan milloin tahansa, saat kaiken tarvitsemasi, ja palvelu pelaa. Kauppa sai alueen parhaan palkinnon myös edellisenä vuonna.

”Tunnustus tuntuu hienolta. Aiomme jatkaa samalla linjalla myös tulevaisuudessa, tähtäämme alueen parhaaksi myös ensi vuonna”, iloitsee kauppias Jari Kuusijoensuu.

K-Supermarket-ketju palkitsee vuosittain parhaita kauppojaan alueellisesti ja valtakunnallisesti. Tänä vuonna vuoden parhaan tittelin nappasivat Pasi ja Anne Saarinen K-Supermarket Kasarmista Helsingistä. Valtakunnallisesti jaettiin lisäksi Vuoden myynnintekijän palkinto, jonka sai K-Supermarket Itäpoiju Uudestakaupungista, ja Vuoden tulokas -palkinto, jonka sai Tobias Eriksson, K-Supermarket Kompass Kemiöstä. Alueellisesti parhaina palkittiin kahdeksan kauppaa.

Katso muut K-Supermarket-ketjun parhaina palkitut täältä.

Jari Kuusijoensuu, kauppias, puh. 0500 723 903
Minttu Tirkkonen, viestintäpäällikkö, K-ryhmän päivittäistavarakauppa, puh. 050 350 4937

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi