Suurlähettilään residenssistä K-kauppiaaksi: Paulamaria Äärynen-Tuominen aloittaa kauppiasuransa Vantaalla

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 12.5.2017

Ylästön ja Kartanonkosken K-Marketit saavat K-kauppiaan, kun Paulamaria Äärynen-Tuominen aloittaa kauppiasuransa. "Arkinenkin ruoanlaitto voi olla elämys", ravintola-alalta kauppiaaksi siirtyvä Paulamaria sanoo.

Pitkän linjan yrittäjäperheessä kasvanut, alkujaan ilmajokinen Paulamaria on tehnyt tähänastisen uransa ravintola-alalla. Viimeksi tehtäväkenttänä olivat useat Business Park -ravintolat, joissa hän vastasi ravintolatoiminnoista, aula- ja vartijapalveluista sekä tilahuollosta.

"Eteläpohjalaisessa yrittäjäperheessä kasvaneena arvostan rehellisyyttä, rehtiyttä ja oma-aloitteisuutta. Olen tehnyt töitä myös Lontoossa, jossa vastasimme puolisoni kanssa neljän vuoden ajan suurlähettilään residenssin edustustilaisuuksista", Paulamaria kertoo.

Loikka ravintola-alalta K-kauppiaaksi lähti toiveesta saada elämään uusia vastuullisia haasteita. Valintatalosta ja Siwasta K-Marketeiksi muutettuihin kauppoihin Paulamaria aikoo tuoda ravintola-alan kokemuksellaan uutta tvistiä.

"Filosofia jota haluan viedä asiakkailleni on, että arkinenkin ruoanlaitto voi olla elämys. Tuotevalikoiman kehittämisessä kuuntelemme vahvasti asiakkaita. Tuon valikoimiin lähituottajien tuotteita ja huomioin näkyvästi ajankohtaiset sesongit ja juhlapyhät. Lisäämme kauppoihin myös kahvipisteet, joista kahvin saa kätevästi mukaan", Paulamaria kertoo.

Paulamarian kaupat työllistävät kausityöntekijöiden lisäksi noin 15 kaupan osaajaa. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Paulamarian perheeseen kuuluvat puoliso Ismo ja tytär Emilia. Vapaa-ajalla kauppiaan löytää luonnon helmasta, mökiltä tai matkoilta. Harrastuksiin kuuluvat myös lukeminen, ruoka ja viinit sekä ravintoloiden uutuustarjontaan tutustuminen.

Kuva K-kauppias Paulamaria Äärynen-Tuomisesta liitteenä.

Paulamaria Äärynen-Tuomisen K-Marketit Vantaalla:

• 29.5.2017 alkaen: K-Market Ylästö (os. Ollaksentie 35)
  • 9/2017 alkaen: K-Market Kartanonkoski (os. Hagelstamintie 26)

K-kauppias Paulamaria Äärynen-Tuominen, puh. 050 520 6111.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: