Takaisin sinne, mistä kauppiasura alkoi: Paula Kiiveri aloittaa K-Market Teekkarinkadun kauppiaana Hervannassa

Paula Kiiveri (39) aloittaa kauppiaana K-Market Teekkarinkadulla Tampereen Hervannassa 11.kesäkuuta. Syyskuun lopulla hän alkaa luotsata myös K-Market Lindforsinkatua Hervannan keskustassa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 17.5.2017

Paula Kiiveri palaa kauppiaaksi samaan kauppaan, jossa hän vuonna 2005 aloitti kauppiasuransa ja toimi kauppiaana noin viisi vuotta silloisen puolisonsa kanssa. Kaupan nimi oli tuolloin K-Extra Hervanta. Sieltä kauppiaspariskunta siirtyi Sahalahdelle K-Market Sahramiin, jossa Paulan entinen puoliso edelleenkin toimii kauppiaana, ja jossa Paula myös suoritti kauppiasharjoittelunsa viime vuonna. Paula on alkuperäiseltä ammatiltaan kokki ja työskennellyt aina tavalla tai toisella ruuan parissa.

- Aiemman kauppiaskokemukseni perusteella tiedän työn hyvät ja huonot puolet, ja ne hyvät puolet saivat minut haluamaan tähän uudelleen. Kauppiaana saan omalla työlläni rakentaa omanlaistani kauppaa ja sellaista valikoimaa ja asiakaspalvelua kuin haluan. Tykkään kaupan töistä ja asiakaspalvelusta ja haluan haastaa itseäni ja osaamistani. On myös hienoa pystyä työllistämään itsensä lisäksi muita ihmisiä, Paula Kiiveri valottaa kauppiasuralle paluunsa syitä.

K-Market Teekkarinkadulla uusi kauppias lupaa jatkaa edellisen kauppiaan Erno Selänteen tekemää hyvää työtä ja panostaa kaupan vahvuuksiin, joita ovat hyvä henkilökohtainen palvelu sekä asiakkaiden toiveiden kuuntelu ja toteuttaminen.

Syyskuun lopulla Paula Kiiverin luotsattavaksi tulee myös Hervannan keskustassa sijaitseva K-Market Lindforsinkatu. Kauppa on entinen Siwa, jossa toimii myös yksi Suomen suurimmista posteista. Paulan tavoitteena on kehittää kauppaa niin, että postissa poikkeavat ihmiset tulisivat samalla kaupan puolelle ostoksille. Tuotevalikoima tulee kasvamaan merkittävästi, muun muassa pienempien paikallisten leipomoiden tuotteita ja lihajalosteita tulee lisää.

- Sydämenasiani on palvelu! Lisäksi on tietysti tärkeää, että kauppa on aina kunnossa ja asiakkaat voivat luottaa tuotteiden tuoreuteen, laatuun ja saatavuuteen. Asiakkaiden ei tarvitse lähteä isompiin kauppoihin, koska meiltä löytyy tarvittava perusvalikoima, lupaa Paula Kiiveri.

- On kiva palata tutulle seudulle ja nähdä ihania vanhoja asiakkaita sekä tutustua uusiin kasvoihin. Tulkaa moikkaamaan ja kertomaan toiveita ja murheita, uusi kauppias kannustaa asiakkaita.

Paula Kiiverin kaksi kauppaa tulevat työllistämään yhteensä 18 vakituista työntekijää ja lisäksi kesä- ja kiireapulaisia.

Kauppiaan perheeseen kuuluu kolme lasta, 17- ja 14-vuotiaat pojat ja 4-vuotias tyttö. Molemmat pojat haaveilevat jo kauppiaan urasta ja työskentelevät lomilla isänsä ja jatkossa myös äitinsä kaupassa. Lempäälän Höytämössä asuva Paula harrastaa vapaa-ajallaan monipuolista liikuntaa sekä laulamista omaksi ja naapureiden iloksi.

Lisätietoja: K-kauppias Paula Kiiveri, puh. 044 535 8061.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.