Tarleena Raatikainen aloittaa kauppiasuransa Karstulan K-Market Mansikassa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.2.2018

Tarleena Raatikaisen (25) kauppiasura alkaa maaliskuun alkupäivinä Karstulan K-Market Mansikassa. Neljännen polven kauppiasyrittäjä odottaa jo suurella innolla uransa alkamista.

Kauppiaaksi kasvanut

Tarleena on kauppias neljännessä polvessa, hänen vanhempansa ovat toimineet kauppiaina Ähtärin K-Supermarket Mainiossa 25 vuoden ajan. Koulutukseltaan Tarleena on tradenomi ja hän on suorittanut K-ryhmän kauppiasvalmennuksen. Valmennukseen kuuluvan kauppaharjoittelun hän suoritti K-Supermarket Kotikentässä Jyväskylässä.

Mansikasta kylän parhaat palvelut

”Odotan innolla Karstulassa aloittamista. Mari ja Tero-kauppiaat ovat tehneet täällä hienoa työtä ja siitä on minun hyvä jatkaa. Kauppa on uudehko ja hyvässä kunnossa, joten pääsen suoraan asiaan; kehittämään valikoimia ja toteuttamaan asiakkaidemme toiveita”, suunnittelee Tarleena. ”Aiomme jatkossakin tarjota asiakkaillemme kylän parasta palvelua”.

”Haluamme henkilökuntamme kanssa tehdä kaupassa käymisen helpoksi ja mukavaksi sekä, että niin paikalliset kuin kesäasukkaatkin löytävät Mansikasta kaiken haluamansa”.

Tarleenan perheeseen kuuluu puoliso Joonas sekä labradorinnoutaja Wili. Tarleenan harrastuksiin kuuluu ulkoilu ja ratsastus, hänellä on oma hevonen mutta hän arvelee harrastusten nyt jäävän taka-alalle kauppiasuran viedessä mukanaan.

Lisätietoja: K-kauppias Tarleena Raatikainen puh. 040 748 3392

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.