Teemu Selänteen oma vaatemallisto K-citymarketeihin

KESKO LEHDISTÖTIEDOTE 7.11.2016

Suomen suosituimman urheilijan oma vaatemallisto on nyt saatavilla K-citymarketeista. Mukavien college- ja treenivaatteiden mallisto on saanut inspiraation Selänteen liikunnallisesta ja rennosta elämäntyylistä.

Teemu Selänteen ja K-citymarketin yhteistyö käynnistyy marraskuussa, kun K-citymarketeihin tulee myyntiin uunituore Sel8nne-vaatemallisto. Syksyn mallisto sisältää monikäyttöisen valikoiman miesten ja lasten vaatteita ja asusteita niin aikuisille, lapsille kuin nuorisollekin.

Inspiraationsa mallisto on saanut Teemun liikunnallisesta ja rennosta elämäntyylistä. Vaatteiden suunnittelussa on otettu erityisesti huomioon materiaalien laadukkuus, helppohoitoisuus ja mukavuus.

Malliston yhtenäisyyden takaavat Selänteen tuttu pelinumero 8 ja Selänteen nimikirjoitus.

”Jo ensimmäisessä pelipaidassani oli numero 8. Äärettömyyden symbolina se kuvastaa minulle ikuista liikettä”, kertoo Teemu Selänne.

Sel8nne-mallisto sisältää laadukkaita collegetakkeja, -housuja, t-paitoja ja treenivaatteita sekä asusteita. Lisäksi valikoimaan kuuluu kännykän kuoria, kiekko ja muki. Mallisto laajenee keväällä 2017.

Malliston tuotteet myynnissä K-citymarketeissa.

K-citymarket Oy, Sourcing Line Director Piia Repo, p. 050 413 6587, piia.repo@kesko.fi
Mallistosuunnittelu ja tuotanto, Logonet Oy, TJ Lauri Hulkko, lauri.hulkko@logonet.com

K-citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 80 K-citymarketia. www.k-citymarket.fi.

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä

Avainsanat: