Teemu Virtanen Kaukajärvelle avattavan uuden K-Supermarketin kauppiaaksi

Teemu Virtanen (50) siirtyy Hervannan K-Supermarket HerkkuDuosta Kaukajärven uuden K-Supermarketin kauppiaaksi. Kauppa avataan marraskuussa 2017 liikekeskus Vinkkelissä.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.7.2017

Teemu Virtanen on palvellut tamperelaisia asiakkaita jo vuodesta 1983 lähtien, jolloin hän aloitti koulun ohella työt K-Supermarket Tapsantorilla Hervannassa. Kauppiasuransa hän aloitti K-lähikauppa Ruokalähteessä Nekalassa vuonna 2001 suoritettuaan K-ryhmän kauppiasvalmennuksen. Ruokalähteestä tie vei muutamaksi vuodeksi Poriin K-Supermarket Ruokacenterin kauppiaaksi, jonka jälkeen Teemu palasi Tampereelle luotsaamaan tuttua K-Supermarket Tapsantoria. Vuodesta 2007 lähtien Teemu on toiminut kauppiaana K-Supermarket HerkkuDuossa Hervannassa.

- K-kauppiaan ammatti on todella monipuolinen, yksikään päivä ei ole samanlainen ja uusia haasteita kohtaa päivittäin, kuvailee Teemu omaa työtään.

Uudessa kaupassaan Teemu Virtanen lupaa kuunnella asiakkaiden toiveita tarkalla korvalla ja toteuttaa ne mahdollisuuksien mukaan.

- Haluan olla rakentamassa tavallista parempaa ruokakauppaa, jossa asiakas kokee olevansa palvelevassa lähikaupassa ja jossa kaupan hyvän ilmapiirin voi aistia jo heti tullessaan kauppaan sisään. Tervetuloa palveltavaksi iloisen palvelun K-Supermarketiin, toivottaa Teemu Virtanen.

Kaukajärven uusi K-Supermarket tulee työllistämään noin 20 - 25 kaupan alan ammattilaista.

Vapaa-ajallaan Teemu Virtanen harrastaa mökkeilyä siihen liittyvine moninaisine ulkotöineen sekä rentoutuu hyvän kirjan parissa.

Lisätietoja: K-kauppias Teemu Virtanen, puh. 040 7292 815.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.