Tero ja Essi Väli-Torala ovat K-Supermarket Jalasjärven uusi kauppiaspariskunta - lupaavat kehittää kauppaa yhteispelillä asiakkaiden kanssa

Tero Väli-Torala (37) ja Essi Väli-Torala (37) aloittavat K-Supermarket Jalasjärven kauppiaina 4. kesäkuuta. He jatkavat myös nykyisen kauppansa K-Supermarket Oriveden kauppiaina kesän loppupuolelle saakka.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.5.2017

Väli-Toralat aikovat kehittää uutta kauppaansa sekä asiakkailta ja henkilökunnalta saatavien vinkkien että omien ideoidensa pohjalta. Houkuttelevaa heviosastoa aiotaan korostaa ja varmistua siitä, että ensivaikutelma kaupasta on asiakkaalle mieluisa.

- Kaupan perusasiat pidetään kunnossa, sesongeissa ollaan hyvin mukana ja asiakkaiden toiveita kuunnellaan tarkasti. Kaupan kehittäminen on yhteispeliä, joten tervetuloa juttusille, uusi kauppiaspariskunta kannustaa asiakkaita.

Tero Väli-Toralalla on vahva yrittäjätausta. Valmistuttuaan tradenomiksi vuonna 2004 hän piti retkeily- ja kalastusvälineliikettä Seinäjoella noin viisi vuotta kunnes kiinnostui K-kauppiasyrittäjyydestä. Hän suoritti kauppiasharjoittelun Seinäjoen K-Citymarket Joupissa Jari-Matti Suomisen alaisuudessa ja aloitti ensimmäisessä kaupassaan K-market Viljamissa Peräseinäjoella vuonna 2010. Kesällä 2012 Tero siirtyi Orivedelle K-Supermarketin kauppiaaksi. Teron puoliso KTM Essi Väli-Torala on työskennellyt aiemmin eri tehtävissä lentoyhtiössä, mutta on nyt mukana kaupan töissä täysipainoisesti, ja K-Supermarket Jalasjärvelle Väli-Toralat siirtyvätkin kauppiasparina.

- Olen ollut koko työurani yrittäjä ja se on elämäntapa. K-ruokakauppiaan ammatti on erittäin monipuolinen ja hektinen, eivätkä päivät ole todellakaan samanlaisia, sanoo Tero Väli-Torala.

K-Supermarket Jalasjärvi työllistää noin viisitoista työntekijää.

Teron ja Essin perheeseen kuuluvat lapset Veera (5) ja Vanessa (2). Perheen suunnitelmissa oli muutto takaisin Pohjanmaalle lasten kouluiän lähestyessä, mikä nyt toteutuukin.

Vapaa-aikaa kauppiaspariskunta viettää lasten kanssa. Talvella heidät voi löytää laskettelemasta, ja kesäisin Tero yrittää ehtiä pelata muutaman kierroksen golfia.

Lisätietoja: K-kauppias Tero Väli-Torala, puh. 050 547 0127.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.

Yrityksestä

Jokainen ihminen, aika ja paikka ovat erilaisia. Sinä et ole äitisi, lauantai ei ole maanantai eikä Nilsiä Punavuori. Meille ei ole olemassa keskivertoasiakasta – siksi jokainen K-ruokakauppa on erilainen, asiakkaidensa näköinen. K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.