Tia Kähäri pyörittää jatkossa kolmea K-Marketia Mänttä-Vilppulassa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.9.2017

"Kauppiaana voin tehdä työni hymyssä suin joka päivä", sanoo pian kolmea K-Marketia Mänttä-Vilppulassa luotsaava Tia Kähäri (41). K-Market Ruokapaletin kauppias ottaa loka-marraskuussa vastuulleen myös K-Market Mustalahden ja K-Market Länsi-Koskelan. Mukana kauppojen pyörittämisessä on myös puoliso Mikk Põdramägi (41).

"Tarkoituksenamme on luoda uusista kaupoistamme uuden ajan kyläkauppoja, persoonallisia lähikauppoja, joissa on mukava ja helppo käydä. Lähdemme kehittämään kauppoja ja niiden valikoimia vastaamaan asiakkaiden toiveita. Panostamme laadukkaisiin ja tuoreisiin tuotteisiin ja ammattitaitoiseen asiakaspalveluun", Tia sanoo.

Tialla on takana yli kymmenen vuoden ura kaupan alalla, joista viimeiset neljä vuotta K-Market Ruokapaletin kauppiaana. Työn ohessa Tia on suorittanut kaupan esimiehen erikoisammattitutkinnon, kauppiasvalmennuksen ja näinä päivinä hän saa päätökseen johtamisen erikoisammattitutkinnon.

"Kauppiasurassa hienointa on tehdä töitä ihmisten parissa. On hienoa päästä entistä vahvemmin kehittämään Mäntän ruokakauppoja vastaamaan alueen asukkaiden toiveita ja mieltymyksiä. Kauppiaana jokainen päivä on erilainen, mutta voin tehdä työni hymyssä suin joka päivä!" Tia sanoo.

Kauppiasparin uudet kaupat ovat entisiä Siwoja. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä. Kaupoista löytyy myös kattava valikoima lähipalveluja, kuten Osta & Nosta -käteisnostopalvelu ja Matkahuollon pakettipalvelu.

Kauppiasperheeseen kuuluvat myös Veeti (13) ja jo omillaan asuvat Janette (23) ja Veronica (20) sekä Mikkin tyttäret Sireli (7) ja Sofia (4). Vapaa-aika kuluu lasten kanssa touhutessa ja harrastaessa. Säännöllisistä kävelylenkeistä pitää huolen perheen kymmenen kuukauden ikäinen chihuahua Peppi.

Kuva K-kauppias Tia Kähäristä on liitteenä.

Tian ja Mikkin K-Marketit Mänttä-Vilppulassa:

• K-Market Ruokapaletti (os. Seppälänpuistotie 1)
  • 9.10.2017 alkaen: K-Market Mustalahti (os. Runttimäentie 8)
  • 11/2017 alkaen: K-Market Länsi-Koskela (os. Puistokatu 10)

K-kauppias Tia Kähäri, puh. 044 284 8332.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: